Wednesday, May 9, 2012

WW - Pengotor Betul lah

Hi Korang,

Wordless wednesday for this week



Agak2 korang nak pi makan tak kat kedai nie? Sekali 3 ekor dalam satu cawan.

Nampak sangat pengotor..


12 comments:

KiD said...

sedapnyaaaa... nyum3.. bluweekkk.. tiga ekor skali dude

Myra Jay said...

Ayarkkk!!! tak sanggup cheq...huhuuu

Nigina said...

huhuhu kalau aku awal - awal dah lari dah.. aku setakat lalat satu boleh diterima.. kalau masuk dalam air.. memang aku suruh tukar.. tapi paling pantang nampak lipas... terus aku blah jer...

hazman aka species1980 said...

kalau ikutkan kita boleh tegur tokey kedai nie.... tak pun jadi dealer jual ubat halau lalau... hehehehe

Myvitrd said...

huhu yukkk

Nurul Akmal said...

Eiiiii kat mana ni??

Marya Yusof said...

Eeiii...kat mane ni? erk!

Cik FaRiZaM said...

eeee geli la cik lily :D

Rinna said...

Kat kedai mana tuh byk sgt.. lalat share le info..

Sharidawati Shahrudin said...

OMG !!!!! tak sanggup ...

transformed housewife said...

eiii geli. rasanya tak makan kat situ.

ProfHariz said...

Nah. Kedai mana lettew?|

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails