Thursday, May 24, 2012

Dah Lah Pekat, Panas Pulak Tu!

Hi KoranG,

Aku boleH terlupa plak pasal menda ni. IsHk memanG aku suke yanG amatlaH



Ini laH yanG aku maksudkan.   

Korang agak apa menda alah tu ek? Siapa yang tau cecepat komen kat entry ni ek. Aku cari jawapan yang betul dan cepat ek.

Ada rezeki korang nanti aku kasi...

CLP notes : Ini kira cam giveaway gakla tapi kecik-kecik je la


18 comments:

Rawlins byRawlins said...

Adakah itu bubuk lambuk?

ummiarissa said...

dodol ke ni?kalau kawah besar nak rak tu masak dodol sesuai..

Kancilbiru said...

apa ni? dodol kot...hahaha

Eliss Mie said...

dodol ker? ai loike :)

hazman aka species1980 said...

Hurmmm.... tengok gaya macam DODOL je... betul tak ? -kacau jangan tak kacau.... HEHEHEHE

Nurul Akmal said...

Bubur lambuk kan...

Anonymous said...

Dodol

Erra

Myra Jay said...

Dodol, tapi yang belum mengeras lagi..

Myra suka gak masa macam ni, cicah dengan roti memang mabeles :)

ak yuyunz said...

bubur kacang ke pengat durian. haha blasah je jawab..

Marya Yusof said...

Dodol ke??? Dodol! Oh no :))

Aishah Megahasz said...

Dodol...betul tak?

lov_note said...

ituh adalah dhodol.. ^^


-asenyer la-

Ma'am IEDA said...

Lempuk durian ? Kalu dodol, lagi gelap.. Minyak gamak pun rasanya bukan... huhuuu...

Nurul Akmal said...

Buat dodol kan.. ;)

SyUhAdA said...

bubur lambuk..

dodol..

bengkang..

haha..tak tau nak teka ape dah..

KiD said...

laaaa.. ini kan DODOL!!

haaaaaa... bak hadiah! *wink*

Anonymous said...

SALAM,

CIK LILY , NAK CUBA TEKA LA ...
PUTIH2 DLM KAWAH TU NAK KATA DODOL BUKAN ... APER EKKK .... MASAK LEMAK PUTIH X PULAK PEKAT , CAIR JER ... EMMM SAYA CUBA TEKA YE....

.....SERAWA DURIAN ....

KALAU SALAH JGN GELAK YE ....


SILENTREADER/FBFRIEND,
DAHLIA TALIB

hafiz hafizol said...

Bubur asyura!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails