Thursday, May 24, 2012

Dah Lah Pekat, Panas Pulak Tu!

Hi KoranG,

Aku boleH terlupa plak pasal menda ni. IsHk memanG aku suke yanG amatlaH



Ini laH yanG aku maksudkan.   

Korang agak apa menda alah tu ek? Siapa yang tau cecepat komen kat entry ni ek. Aku cari jawapan yang betul dan cepat ek.

Ada rezeki korang nanti aku kasi...

CLP notes : Ini kira cam giveaway gakla tapi kecik-kecik je la


18 comments :

Rawlins GLAM said...

Adakah itu bubuk lambuk?

umiawadah said...

dodol ke ni?kalau kawah besar nak rak tu masak dodol sesuai..

Kancilbiru said...

apa ni? dodol kot...hahaha

Eliss said...

dodol ker? ai loike :)

hazman aka species1980 said...

Hurmmm.... tengok gaya macam DODOL je... betul tak ? -kacau jangan tak kacau.... HEHEHEHE

Unknown said...

Bubur lambuk kan...

Anonymous said...

Dodol

Erra

Myra Jay said...

Dodol, tapi yang belum mengeras lagi..

Myra suka gak masa macam ni, cicah dengan roti memang mabeles :)

ak yuyunz said...

bubur kacang ke pengat durian. haha blasah je jawab..

Unknown said...

Dodol ke??? Dodol! Oh no :))

Aishah Megahasz said...

Dodol...betul tak?

LOV NOTE said...

ituh adalah dhodol.. ^^


-asenyer la-

Ma'am IEDA said...

Lempuk durian ? Kalu dodol, lagi gelap.. Minyak gamak pun rasanya bukan... huhuuu...

Unknown said...

Buat dodol kan.. ;)

Unknown said...

bubur lambuk..

dodol..

bengkang..

haha..tak tau nak teka ape dah..

KiD said...

laaaa.. ini kan DODOL!!

haaaaaa... bak hadiah! *wink*

Anonymous said...

SALAM,

CIK LILY , NAK CUBA TEKA LA ...
PUTIH2 DLM KAWAH TU NAK KATA DODOL BUKAN ... APER EKKK .... MASAK LEMAK PUTIH X PULAK PEKAT , CAIR JER ... EMMM SAYA CUBA TEKA YE....

.....SERAWA DURIAN ....

KALAU SALAH JGN GELAK YE ....


SILENTREADER/FBFRIEND,
DAHLIA TALIB

Hafiz Hafizol said...

Bubur asyura!!!