Sunday, July 29, 2012

Seronok Belajar Masak Ni Sebenarnya

Hi Korang,

Minggu ni aku banyak main masak-masak dan makan-makan.

Ye betul lah, aku tak tipu. 

Meh tengok ni

Belajar buat cookies dengan microwave

Belajar buat pizza dan toppingnya sekali

Tak seronok korang kata? woit harusla seronok bangat kan. Dapat belajar memacam cara  memasak ni. Terasa macam nak jadi chef plak la.

Ishk memacam angan-angan aku ni ek.. Nak jadi host lah, nak jadi chef lah, nak jadi lifestyle blogger lah yang mana satu pun aku t tak tau la.


Nanti cerita lagi ek, ngantuk nak tidur lah






5 comments :

Zaid said...

kak.. boleh jual kokis raya ni..

Errah said...

sukdnye bljar bt pizza tu..i pun teringin..

JMR said...

multitasking la cik lily nih..heheheh

♥MAMASYAZA♥ said...

wahhh bestnye dpt buat cookies, akak ni plan aje nak buat, tapi tak terbuat pun

Cahaya Kita said...

boleh ke bakar cookies dlm microwave?
nk resepi