Friday, July 6, 2012

Buffet Ramadhan 2012 @ Dorsett Regency Hotel, KL Bersama Selebriti Chef Jaafar Onn


Hi Korang,

Ni citer pasal buffet ramadhan lagi ye, aku kan suka makan-makan so haruslah menulis pasal makan-makan jugak kan.



Sempena bulan Ramadhan yang akan tiba dalam 2 minggu lagi ni, pihak Checker Café akan mengadakan buffet ramadhan yang bertemakan ‘Selera Kampung Bersama Jaafar Onn’. Pakej yang ber nilai RM80++ per person ini akan membawakan talented Selebriti Chef Jaafar Onn dan juga penyanyi Haiza untuk mengiburkan para pelanggan semasa berbuka puasa nanti.
















Dengan menyajikan pelbagai jenis makanan masakan melayu dan hidangan antarabangsa, pihak Checker Café yakin bahawa ini akan dapat menambahkan lagi selera para pelanggan semasa berbuka puasa nanti.




Pastry Chef Badrol Hisham Mohd Ali telah mereka satu jenis kek yang di namakan Kek Budaya Dorsett untuk para pelanggan merasai betapa uniknya rasa kek tersebut. Ianya ada gabungan rasa melayu dan rasa barat yang dilapisi dengan vanilla sponge kek, tapai pulut dan royal custard filling.

TenGokla apa yang kitorG makan harituh..










Buffet Ramadhan di Dorsett Regency Hotel, KL ini bermula dari


Date:   17 July 2012 – 18 August 2012
Time:   Buffet Dinner (Monday – Sunday) 7.00 pm – 10.30 pm
Price:   Buffet Dinner RM80.00++ per person

50% discount for senior citizen 55 years old and above, as well as 50% discount for children 4-12 years old.




Dapatkan voucher ‘Selera Kampung Bersama Jaafar Onn’ Buka Puasa yang cuma berharga RM65.00 nett per voucher/ person yang boleh didapati mulai dari 1 Jun hingga 19 Julai 2012. Bagi setiap pembelian 10 vouchers, para pelanggan akan diberikan satu voucher percuma.


Untuk tempahan, sila hubungi +60 3 2716 1000 extension 188 dan pembelian voucher pula, sila hubungi di +60 3 2716 1133 / 1132.

Best oooo daptat makan lagi...




7 comments :

hazman aka species1980 said...

owhhh....inilah kek budaya yang ko citer aritu yekkk...teringin pulak nak rasa sup rusa tue...

awek retro said...

balitong tue ape kakak??

dosert mmg best...xkisah laa mane pun..best...

Nurul Akmal said...

semuanya nampak sedap..

oren bebenor Jaafar Onn tu yer..

ellaNadj said...

akak... sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Sharidawati Shahrudin said...

fuhhhhh.. sodapnya lauk pauk.. tak sabarnya nak berpuasa.. *eh tetibe*

Boni JLL3 said...

hahahahaa.. jaafar onn tu macam pakai lipstik dengan pemerah pipi je..hehehe

sHiLaziZi said...

gila best ni...