Saturday, July 21, 2012

Clean & Clear® Top Best Friends Grand Finale 2012


Hi Korang,

Saban tahun jenama Clean & Clear® yang merupakan salah satu brand kecantikan bagi para remaja masa kini mengadakan pencarian Top Best Friends the New Face of the brand. 


Dengan bertemakan ‘Beauty, Personality and Friendship bagi tahun ini Top Best Friends grand finale menyaksikan pertandingan yang sengit di antara 10 pasangan finalist ini.


Memahami kepentingan rakan baik di dalam kehidupan remaj masa kini,  Clean & Clear® meraikan persahabatan yang sejati pada  hari ini dengan menganugerahkan Top Best Friends yang melengkapi antara satu sama lain’ kata Eunice Tan, Group Commercial Director for Singapore dan Malaysia, Johnson & Johnson dalam ucapannya semasa grand finale tersebut.


Semenjak pertandingan ini diumumkan pada May 2012, banyak penyertaan di terima di Clean & Clear® FB fanpage seramai 60 kawan baik telah disenaraipendek untuk di ujibakat dan 20 daripadanya dipilih untuk menyertai beauty boot camp. Akhirnya 10 pasangan dipilih untuk ke pusingan akhir yang di adakan di The Actor’s Studio @Rooftop, Lot 10.




5 pasangan pemenang hadiah saguhati juga telah dianugerahkan dengan Gelang Pandora Charm BFF setiap dan Clean & Clear ® produk yang bernilai lebih daripada RM60.


Pemenang Top Best Friends Clean & Clear® jatuh kepada  Sara Amelia Bernard and Shana Kirren Kaur from Ipoh, keduanya berumur 19 tahun dan menjadi kawan baik sejak di sekolah rendah lagi.



Top Best Friends bagi tahun 2012 bukan sahaja akan menjadi cover bagi Clean & Clear®, mereka juga membawa pulang RM5, 000  wang tunai, Pandora BFF Charm bracelet dan bekalan produk Clean & Clear® untuk setahun bagi setiap orang. Pemenang kategori personaliti memenangi RM1, 000 tunai, Pandora BFF Charm bracelet  dan bagi setiap orang, bekalan produk ® Clean & Clear untuk setahun.


Thanks to Clean & Clear® coz sudi menjemput aku as guest. Memang seronok bila tengok anak-anak yang comel ni bergaya kan. Dalam hati terfikir gak, kenapalah masa zaman aku dulu tak de menda2 cam nie ek




5 comments :

Errah Najwa said...

cantik sgt dorang berdua..muka sebijik

Geng Borak said...

waaaahh.. sungguh clean and clear.. hehehee

Unknown said...

Hadiah dia menarik jugak... Tahniah wat pemenang.. :)

SHILAZIZI said...

best kan diorang..memacam contest ada

Qi Razak said...

shana is my frend kat mrsm balik pulau ... =) dia bkn je cantik tapi pndai..setiap kali exam msti dpt 4 flat