Wednesday, July 18, 2012

Pet Pet® EasyStart Programme Setia Melindungi Ibu Dan Anak Yang Baru Dilahirkan


Hi Korang,

Melahirkan anak merupakan satu kegembiraan yang tak dapat nak di gambarkan tetapi perasaan bimbang juga menghantui si ibu baru bila teringatkan dapatkan mereka ini menjaga anak mereka dengan baik sekali.  Jadi dengan itu Pet Pet telah memperkenalkan satu program yang di namakan Pet Pet® EasyStart Initiative bagi membantu dan memudahkan ibu-ibu ini menjalani kehidupan dengan si manja mereka


Pet Pet EasyStart Programme ini khusus di reka untuk si ibu yang baru sahaja melahirkan bayi berumur di antara 0 ke 3 bulan secara percuma. Program yang menawarkan perlindungan selama 365 hari setahun ini akan mengandungi perlindungan selama 365 hari di seluruh dunia dan juga RM100 elaun hospital jika si ibu mengalami kemalangan yang terpaksa di tahan di hospital.



Semenjak Pet Pet® EasyStart Initiative diperkenalkan, ianya merupakan cara yang mudah bagi si ibu memulakan perjalanan hidup dengan si manja dan pihak Pet Pet sendiri telah menerima sambutan yang positif di tahun 2011.


Bertepatan dengan Hari Ibu yang lepas, wakil dari Pet Pet telah pun membuat satu lawatan istimewa di Hospital Ampang untuk menghadiahkan Pet Pet® EasyStart edisi khas untuk ibu-ibu yang baru melahirkan. Setiap pek istimewa ini di datangkan dengan Pet Pet® EasyStart registration pack, diapers, a lovely baby romper, a congratulatory note and bright orange Pet Pet® balloons.

Menarik kan


Juga yang turut hadir pelakon, ibu, model Dynas Mokthar yang sekarang ini sedang mengandung anak yang kedua bagi menyokong lagi kempen Pet Pet EasyStart Programme ini.
 
Start Taking Care of Baby by Taking Care of Mom

Pet Pet® EasyStart Programme is exclusively designed for new mothers and is available at most hospitals nationwide. To sign up, mothers have to follow the simple steps found on the Pet Pet® EasyStart pack which can be found in the free New Mom Bag given to every mother with her newborn upon discharge. Upon every successful registration, every mother will be able to enjoy the exclusive benefits from the programme for a year.

Under the Pet Pet® EasyStart Programme, each mother will receive product samples and a worldwide plan that offers RM 100 hospital allowance per day up to 90 days if the mother is confined in a hospital resulted of an accidental injury. In the event of an accidental disability, the mother will be disbursed with accidental disability benefit of up to RM5,000. That’s not all, most importantly this plan offers worldwide coverage, 365days!

For more information on the Pet Pet® EasyStart Programme, head on over to Pet Pet® Facebook at www.facebook.com/PetPetMY - ‘Motherhood made Easy with PetPet’ or contact us at 1800 877 193 or enquiry@dsgap.com.

Bagi Aku:-
Kepada kengkawan mummies blogger sekalian, elok rasanya korang join kempen ni. Yelah mana tau jadi apa-apa kat kita masa melahirkan tu kan. Mintak-mintak tak de lah but masa depan tak boleh di jangka punyalah.

Jom support ye..



3 comments :

Unknown said...

xkan mommies blogger je.. papa blogger pun sama..
Aku dah amik utk anak no 2 aku..

Matjoe said...

harap clp jadi ibu soon. mmg bagus inisiatif pet pet ni

Unknown said...

Coemlnyer Dynas.. Selalu tgk kedai dia jer kat Curve..