Saturday, June 9, 2012

An Intimate Session with Ms. Odile Garcia for the Launch of Parker Ingenuity

Hi Korang,

Wah, tajuk entry bukan main lagi panjang kan. Yelah aku tak tau nak tulis apa yang sesuai so aku amik semua perkataan ni senang.


Aku dapat lagi invitation from Sarah dan Choon for this Parker Ingenuity media launch. Alah pen Parker tuh. Woi pen Parker ni terkenal sejak dari dulu lagi. Even aku belum lahir pun pen Parker ni dah wujud tau. Hebat kan.


Ktorg ( aku + geng bloggers bebudak pompuan) di jemput ke Ben’s Restaurant KLCC untuk media launch ni. Di VIP Room ini ktorg di beri penerangan serba sedikit sejarah mengenai pen Parker yang sudah 120 tahun dalam industri innovasi dan teknologi.


Parker juga memperkenalkan Parker 5th Technology iaitu sistem penulisan yanG pertama di dunia  menGGabunGkan keseronokan dalam menulis dengan berGaya, rekabentuk yanG stylisH dan amat sesuai untuk di bawa ke mana saHaja.




THe Parker InGenuity Collection ini pula di datanGkan dalam dua saiz iaitu bulat dan besar serta nipis dan eleGant yanG di inspirasikan daripada trend yanG terkini. GabunGan daripada metal and texturized soft-toucH rubber yanG amat sesuai denGan keHendak masa kini.


Parker Ingenuity DarinG Collection - LarGe models RM680.00
Parker Ingenuity DarinG Collection - Slim models    RM680.00
Parker Ingenuity Classic Collection - LarGe and Slim models RM570.00
Parker 5th Refill RM27.50


WitH Ms Odile Garcia


Kemudian ktorg di bawa ke Parker’s Pop Up Retail di Ramlee Rotunda, tingkat bawah Suria KLCC ni. Kat sini pelbagai jenis pen Parker yang ktorg cuba. Ada pen untuk Men dan ada juga pen untuk Ladies. Pen untuk si tangan kiri pun ada juga.






Bila aku cuba tu ermm ternya memang sedap untuk menulis. Langsung tak de sangkut2  dakwatnya keluar. Smooth je. Rasa seronok plak bila menulis tuh.


Thanks to Parker and Choon Team for this intimate session. Nampak gaya boleh beli satu ni untuk kegunaan aku sign cheque kan. Best tuh

CLP notes : AyaH aku minat dengan pen Parker ni, inGat nak belikan dia satu la 


5 comments :

hazman aka species1980 said...

Semalam .... aku gak berangan kot2x ko nak kasi PEN PARKER nie kat aku... hahaahhaa.... anyway really time kasih for the tix yea

Geng Borak said...

nak satu pen parker!! hehehehe

Unknown said...

wah siap ade pen untuk si tangan kiri lagi tu..

Syigim said...

i like your T-shirt! cute! haha komen xde mengena ngan pen hihi

Sherry Go Sharing said...

Nice brand is good use

I am new follower