Monday, June 18, 2012

Beli Gadget Acer Dan Intel, Dapat Broadband U Mobile


U Mobile, Intel dan Acer enter into a strategic collaboration to combine the fastest internet and devices with value for money bundle plans

Hi Korang,

Sekalung tahniah di atas pencapaian terbaik kepada U Mobile Sdn Bhd,  syarikat telekomunikasi Malaysia yang paling inovatif dan dinamik dan Intel Malaysia, secara rasminya mereka mengumumkan 1 kerjasama strategik bagi menyediakan 1 unik pakej yang terkini serta internet yang terpantas kepada pelanggan, bermula dengan pelbagai gadget terbaru daripada Acer.


Bagi mengalu-alukan kerjasama mereka yang pertama, satu notebook yang paling berpatutan telah dilancarkan di U Mobile Flagship Store di Berjaya Times Square minggu lepas. Acer M3 Ultra Book yang baru dan nipis ini 19.7mm du kuasakan oleh generasi ke-2 Intel i5 Core Processor dipadankan dengan pilihan pelan jalur lebar mudah alih berkelajuan tinggi, yang menawarkan pakej lengkap kelajuan, mobiliti dan sambungan.



U Mobile adalah syarikat telekomunikasi yang pertama dan satu-satunya di negara ini bekerjasama bersama-sama dengan Intel dan Acer pelbagai jenis Ultrabook dengan pelan jalur lebar. Intel dan U Mobile mengumumkan pada majlis pelancaran bahawa mereka komited untuk memperkenalkan produk baru setiap 2 hingga 3 bulan, memenuhi keperluan pelanggan U Mobile. Program ini pada mulanya akan mempamerkan dan boleh didapati di kiosk yang ditetapkan di kedai-kedai terpilih U Mobile dan akhirnya di seluruh U Mobiles cawangan jualan di seluruh negara.


Para pelanggan dan mereka yang bercadang untuk memiliki Ultrabook boleh membawa pulang Acer baru M3 ultrabook dan menikmati Internet berkelajuan tinggi selama 6 bulan melayari dengan kelajuan sehingga 42Mbps dari serendah RM2, 699. Untuk pakej MB68 termasuk 5GB data, 6 bulan akses internet, modem percuma dan mendapat penjimatan sebanyak RM408. Pengguna juga boleh memilih pilihan lain iaitu  pelan MB128, yang termasuk 20GB data, 6 bulan akses internet, modem percuma dan penjimatan sebanyak RM668.


Sebagai tambahan kepada Acer M3 Ultrabook, U Mobile juga mempunyai pelan jalur lebar untuk Acer Iconia Tab W501, untuk memenuhi keperluan mereka yang lebih suka untuk memiliki tablet.

Untuk memberikan pelanggan peluang untuk merasai pengalaman dengan Acer M3 Ultrabook berkelajuan tinggi U Mobile jalur lebar perkhidmatan, Intel dan U Mobile telah kiosk khas secara percuma yang boleh akan di dapati pada 6 U Mobile Store di seluruh negara, iaitu Berjaya Times Square, 1Utama, Sunway Piramid, PIKOM IT Mall, Queensbay Mall Pulau Pinang dan Taman Molek Johor Bahru.

Untuk informasi lebih lanjut mengenai U Mobile’s value for money producs and service bundles, just check it out at www.u.com.my

CLP Notes : Aku minat kat Iconia Tab tuh, nampak cam best plak kan. Ni yang nak pi tengok ni kan.



1 comment :

Unknown said...

Boleh jenguk nih.. dapat free tu..