Thursday, October 25, 2012

Lepak Di Kedai Jual Diamond

Hi Korang,


Argghhhhh

Camne plak, katak leh ada kat jari ni. ishkkk takut tau.

Huahuahuahau jangan terkejut nowdays katak pun boleh melompat terus duduk kat jari tau. Alah janganlah korang cuak. Aku je sekarang ni.

Sejak-sejak dapat gelaran malay lifestyle blogger ni, aku rasa lifestyle hidup aku pun sket-sket dah berubah. Dah mula kenal-kenal dengan mak datin plak ek..

Sekarang dah pandai lepak kat kedai jual diamond ye..

I like..







7 comments :

KiD said...

WAAAAHHHH... kelaasshhh macam mak datin tu...

JMR said...

pasni leh panggil datin lily la plak//:-p

Sop said...

foyo... dah nak jadi mak datin plak.. hehehe
maklum hasil blogging byk, boleh shopping sakan la kan,, heheheh

Sop said...

foyo... dah nak jadi mak datin plak.. hehehe
maklum hasil blogging byk, boleh shopping sakan la kan,, heheheh

Ma'am IEDA said...

me like tooo... Cik Lily mmg meletops laa... Salam Aidil Adha !

Dunia Wilma said...

Comel la CikLilyPutih nie ^_^

hazman aka species1980 said...

hurmm.... boleh je offer aku jadi ANAK IKAN la yea.....