Wednesday, October 3, 2012

Best Main Angry Bird Dengan Samsung Smart TV

Hi Korang,

Aku memang layan game Angry Bird ni kat tablet Mr Big. Memang best sangat. Burung-burung tu dahlah cute siap ada bunyi lagi.


Bila dapat jemputan dari Samsung untuk pi cuba main Angry Bird kat screen beso ni memang haruslah pergi kan. Akulah yang orang yang first sampai sekali kat Best Denki 1 Utama Sabtu lepas. Bukan apa, takut tak de parking time hujung minggu cam ni.


Once semua bloggers dah sampai, ktorg di berikan briefing oleh wakil dari Samsung Malaysia ni. Cerita pasal apps terbaru yang boleh di download untuk Samsung Smart TV ni. Boleh chatting, ada kid education apps, fitness apps dan memacam lagi.




Masa yang di tunggu dan pun tiba. Ktorang di benarkan untuk mencuba Angry Bird apps kat Samsung Smart TV ni. Hah ko, best betul rasanya. Dengan screen beso, sound effect yang mantap. Terus terleka seketika, asyik duk genggam tarik, genggam tarik Angry Bird tu kan.



Sebab apa dia suruh cuba, rupanya ada Angry Bird Challenge lepas tuh. Hah memasing pasang strategi untuk nak menang patung Angry Bird yang beso tu kan. Cuma ada 3 je plak tu. Nasib aku tak berape ‘ong‘ la coz lagi sket je markah untuk menang.

Dapat pegang pun jadilah kan uhuhuhuh


Inilah pemenangnya. Vernon Chan. Haahhh I hate him tau sebab dia main sekali je dah boleh menang.




Sebelum balik, ktorg makan-makan dulu kat Just Thai Restaurant betul-betul depan Best Denki ni. Sedap gak makanan Thai kat sini, terasa cam ada kat Siam plak dah.


Pandangan aku tentang Angry Bird Apps ni:-
Bermain di screen beso memang amat menarik. Kita boleh pegang, genggam Angry Bird tu sendiri macam main betul-betul lah. Itu belum kira sound system bunyi burung tu memang amat best. Cara permainannya sama je dengan game yang dalam tablet tuh.


Rasanya cam nak je angkat satu Samsung Smart TV ni tapi sabar dulu tunggu Mr Big dapat bonus end of the year nanti, mana tau ade rezeki kan.


Tak dapat Angry  Bird yang besar dapat yang kecil ni pun jadilah. Thanks Samsung coz sudi jemput aku ke event ni. Memang best betullah! 

I love angry bird!





12 comments :

hazman aka species1980 said...

adesss...ruginya tak pergi... kalau tak keje memang aku pergi...kena tunggu next event laa...

Tammy said...

so cute kan!!!!!!!!! i duno why angry bird is sooo cute T__T wuwuuw nak jugak satu!

Santan Manis said...

waaa comelnya angry birds tru :D btw SM done follow sini, jemput singgah ke blog kalau sudi :D

Cik Lily Putih said...

@hazman
alah x per ada banyak lagi event pas ni

Cik Lily Putih said...

@tammy
u also got one right ? hkahkahak

Cik Lily Putih said...

@santan manis
akan ku singgah ye.. tungguuuu

Alin Marlini said...

comel dpt angry bird

Unknown said...

alooo comelnyer...

Hazmin Hamudin said...

Memang puas hati dapat main angry bird dekat tv besar ni... Jelas je..

Wilma said...

Bestnya ^_^

Puan Bardboo said...

best la kalau dapat patung tu...sedap dipeluk..

Ma'am IEDA said...

Wallaweiiii.. Manyak syiok! Ni kalu ada kat umah, kompom xbleh tengok cita lain dah. Diorang main angry bird jer kejenya nanti... huhuuu