Friday, October 5, 2012

Bak Kata Maya Karin, InnerShine Lah Dulu!


Hi Korang,

Betullah orang perempuan ni memang obses dengan apa je menda yang boleh jadi anggun dan menarik. Aku pun tak terkecuali, semua nak cuba janji cantik punya pasal.


Ni semua gara-gara Maya Karin selaku Duta Brands InnerShine sampai aku pun terbabit gak nak cantikkan kulit. Bila aku jumpa dia in-person masa launching ‘Hati ke hati Bersama Maya Karin‘ ni aku perhatikan memang kulit dia licin sangat, payah nak nampak wrinkle. Sukerlah




InnerShine Prune Plus merupakan minuman kecantikan yang lazat untuk menyerikan kulit wajah yang mengandungi 2 kali lebih banyak anti-oksidan daripada buah-buahan lain bagi melindungi kulit daripada radikal bebas lalu melambatkan proses penuaan.


Inulin dan Oligofruktosa berfungsi untuk melancarkan sistem pencernaan dan detoksifikasi. Vitamin C pula menyumbang kepada penghasilan kolagen untuk mengekalkan keanjalan kulit, sekali gus memberui penampilan yang tampak lebih muda.


InnerShine Prune Plus boleh didapati di semua pasaraya besar, pasar raya dan farmasi di seluruh negara dengan harga RM71.90 untuk pek 70ml yang mengandungi 12 botol baru dan RM54.90 untuk pek 42mlm yang mengandungi 12 botol. 

Pakej Perkahwinan InnerShine

Berita baik untuk bakal pengantin perempuan, korang boleh amalkan pengambilan meminum InnerShine dalam rejim kecantikan untuk persediaan hari bahagia nanti. Dalam tempoh yang mencabar sebelum hari perkahwinan, pati prune yang lazat ini akan membantu untuk mengekalkan kesihatan badan serta kecantikan kulit.


Pakej perkahwinan istimewa ini termasuklah gubahan bunga pahar dan hantaran yang indah. Untuk tempahan miniman sebanyak 50 biji bunga telur, harganya bermula dari RM5 sebiji ke atas. Pek hantran pula bermula dengan RM 150 ke atas, bergantung kepada pilihan reka bentuk.

Pakej perkahwinan InnerShine Prune Plus yang istimewa ini hanya boleh didapati melalui tempahan terus dengan Cerebos (M) Sdn Bhd. Untuk info lanjut mengenai produk, promosi dan aktiviti InnerShine sila layari lama web  www.innershine.com.my dan di talian 1-300-228-300.


Aku baru je lepas minum 2 botol untuk 2 hari ni, so far rasanya badan cam rileks sket dan lagipun prunenya memang terasa sangat.

Apa-apa pun, InnerShinelah dulu ye!


7 comments :

Mr & Mrs Sallehudin said...

Hai.. cik Lily..
kite baru jumpe dan baca blog awak ni.. bestt!! :)

FN said...

Pernah try barnds pati ayam dulu. Rasanya homaiiihhh tak sedap. hehe. ni rase die ade manis2 sket tak?

hazman aka species1980 said...

BRANDS kalau ada flavor memang best laa.. tapi yang penting MAYA KARIN memang cantik kan....

Ma'am IEDA said...

Wahhhh Maya Karinnnn! Saya suka diaaa... jeles ai tau ! huhuuuu

Unknown said...

cantiknya Maya Karin..

Wilma said...

Macam mana rasanya ya CikLilyPutih?
Dulu, Wilma pernah minum pati ayam tapi rasanya kureng sikit...
Kalau ok, Wilma nak try la...

Tembikai Laici said...

Innershine mmg sedappp...
Mmg bagus utk kulit n sistem penghadaman.. ;))