Tuesday, April 22, 2014

Promosi EPHYRA Sempena 2nd Anniversary MEGA SALE Dan Karnival di Putrajaya & Perak



Hi Korang,


La siapa yang tak kenal dengan produk EPHYRA kan, even mak aku pun dah pandai minum EPHYRA lately ni. Katanya bukan apa selain daripada kebaikan yang terkandung di dalam minuman kesihatan ni, rasanya tu yang sedap sekali perisa oren tak berapa manis

Hehehe omak omak..


Kalau korang nak tau EPHYRA ni, minuman antioksida berasaskan kolagen dalam bentuk sachet yang dihasilkan daripada gabungan mantap rumusan terunggul dari alam semula jadi di seluruh dunia, (L-Glutathione, Astaxanthin, Acai Berri, Acerolla Ceri, Marigold Flower Extract, Acacia Gum, Superberi dan Serbuk Tomato) yang merawat, memperbaharui dan seterusnya menyerlahkan lagi keserian dan kesihatan dalaman dan luaran.

Lagi plak EPHYRA ini HALAL dan selamat untuk diminum. Ada sijil halal tau. 

Aku sendiri ni pun dah berkotak-kotak minum EPHYRA ni, korang boleh baca testimonial aku di entry 3 Minggu Lepas Minum dan Minuman Kolagen.




Memang terasa perubahannya, kita boleh nampak walaupun sedikit demi sedikit kan. Meh tengok testimonial pengguna EPHYRA yang lain ni ek. 



Kalau korang rasa cam tak berapa nak percaya lagi dengan kehebatan EPHYRA ni terutamanya kepada orang Putrajaya dan orang Perak, korang dijemput hadir ke Booth EPHYRA di


Karnival UTUSAN Putrajaya 
pada 25hb - 27 April 2014 

Karnival JOM HEBOH Perak 
pada 26hb - 27hb April 2014 


Ada harga promosi bagi korang yang nak baru-baru berjinak mencuba EPHYRA ni, selain harga promosi siap ada free gift sekali tau. Eh ada lagi, Duta EPHYRA iaitu Memey dan Norman juga akan turun padang ke kedua-dua karnival ni. So korang bolehlah beramah mesra dengan mereka berdua ni, nak tanya pasal kebaikkan ke, kesan ke, cara nak minum dan memacam lagi lah. 

Alah korang yang tak dapat ke karnival tuh, janganlah sedih hati plak. Ishkk nak nangis plak. Don’t worry, ada lagi cara untuk korang nak dapatkan EPHYRA dengan harga rendah ni.


Sempena dengan ulangtahun kedua, EPHYRA akan mengadakan MEGA SALE yang akan bermula daripada 28hb April 2014. Bagi aku sangat-sangat berbaloi kalau korang beli time ni, sebab harga asalnya RM197 kan, now cuma RM180 sahaja untuk 30 sachet. Hah, berbaloi ke tak? Ermm haruslah berbaloi kan. Dengan banyak feedback dan testimoni dari pengguna, memang 100% berkesanlah produk EPHYRA ni. 


Eh tak abis lagi ni, korang boleh dapatkan T-SHIRT eksklusif EPYHRA yang berharga RM15 je sehelai, sangat selesa tau. Tapi yang ni limited edition je, yelah sempena 2nd anniversary EPYHRA ni.

Untuk pembelian dan maklumat lanjut, boleh layari : 

1)website official – www.oceanlife2u.com


3)instagram- ephyra2u

Untuk info @ pembelian boleh email pada mereka di info@oceanlife2u.com

OCEANLIFE MARKETING SDB BHD
Co. No. 975208P 

73a-3, 3rd Floor Block J,
Platinum Walk,
No. 2 Jalan Langkawi,
Danau Kota Setapak,
53300 Kuala Lumpur. 

Tel: +603-4142 1786
Fax: +603-4142 1776 




6 comments :

hazman fadzil said...

Nice.... aktiviti menarik for the weekend...boleh la terjah putrajaya dengan Kid n family

Suria Amanda said...

menarik ni...sangat2 menarik...sapa dealer terdekat eh...

Tie HT said...

produk tengah meletops ni :)

Unknown said...

hebat promosi nie..
mmg patut grap.
baju tu yg mnarik perhatian :)
harap2 sempat ler grab baju tu skali.

izza ephyra said...

Hi all!
Berminat nak mencuba Ephyra?

Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) Beli 2 atau lebih lagi murah!! Contact saya untuk info lanjut, confirm terkejut sebab HARGA BEST sgt!

Yours truly,
Izza (Pengedar Sah Ephyra)
0192198619
izza_grrl@hotmail.com

ajumohit said...

memang minum ephyra skrg ni, emmm sedap ;)