Wednesday, April 2, 2014

HARUM MALAM Kini Berwajah Baru


Hi Korang,

Ada siapa lagi tak tau apa itu HARUM MALAM? Ermm korang ni. Sini korang aku citer sket.


Produk HARUM MALAM ni adalah supplemen dalaman mewangikan tubuh sepanjang masa. Diadun dengan ekstrak ros dan kaya dengan ekstrak herba seperti sirih, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria lobata, pueraria mirifica yang dapat membantu mengatasi bau yang kurang enak dari tubuh.


Hasilnya tubuh akan wangi semulajadi jika diamalkan berterusan. Ia mampu membantu menyihatkan dan mencegah bau badan. Ianya juga dapat mencegah masalah dalaman wanita, memberikan tenaga dan menambahkan stamina untuk melakukan aktiviti seharian.

Aku dah pernah cuba produk Harum Malam ni dan ternyata memang berkesan. Korang boleh baca kat ENTRY Wanginya Harum Malam dan ENTRY Pengalaman Mencuba Harum Malam siap dengan video sekali tau.

Sekarang ni produk Harum Malam ni di datangkan dengan packing yang terbaru. Sangat merah dan cantik tapi bagi aku simple.



Setiap bahagian tu penuh dengan informasi mengenai kandungan bahan-bahan yang di gunakan. Kira sambil minum tu bolehlah baca sekali segala info yang ada kat situ.

packaging lama dan baru, sama cantik kan

Korang pun mesti cuba tau, selain daripada harganya murah tapi manfaatnya sangat terbaik. Itu aku akui ye


FACEBOOK :






Kalau nak tengok testimonial lain boleh ke instagram : www.instagram.com/Harummalam_official


Dah dekat 3 botol aku minum sebagai minuman tambahan tenaga untuk badan dan hasilnya ermmm malu nak citer la hehehehhehehe




4 comments :

Petak Bunga said...

br nampak class sikit

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak lily, wahh bestnya siap tunjuk packaging baru. lawa la merah makngah ni. hehehe ;p

Mek Onie said...

elelelelele kak,malu-malu plak,kakakaka :P

Shera Shariff said...

Mommies, jom cuba produk umma lacto, produk dari legacy secret. InsyaAllah dengan umma lacto, susu badan akan melimpah ruah. Untuk maklumat lanjut, whatsapp or message 0192241325