Friday, April 19, 2013

Wahai Suami Rileks Ok

Hi Korang,

Pepagi Jumaat ni meh layan sket tazkirah dari facebook Ustaz Kazim Elias.

Apa lagi, kisah suami isteri lah. Aku memang suka pasal ni, yelah boleh di jadikan panduan dalam rumahtangga.


ehehheee

So korang suami-suami yang macho, janganlah ambil hati ye. Memang ktorg para isteri nie kuat membebel tapi membebel sebab sayang tau.

So rileks bro! bro rileks.... nyanyi lagu Imuda dan Art Fadzil tu ek

Salam Jumaat!

3 comments :

penaberkala said...

baiklah kak, saya dengar nasihat akak
sy akan ingat pesanan ni bila dah kawen,hehe

Ma'am IEDA said...

Hahaaa... smalam ada jugak baca ni kat FB. Pompuan mana yg tak berleter kannn... Especially berleter kat anak2. Berleter sebab SAYANG... have A Bless Friday !

Cik Nurul Siezuka said...

Wah bagusnyer.. bestkan kalau semua lelaki boleh buat macam tu..