Friday, April 12, 2013

Jubah Maksiat

Hi Korang,

Pepagi Jumaat ni, meh aku tunjukkan korang gambo ni. Ni aku jumpa kat Facebook tadi



Ermm itulah kan.

Aku tak nak citer banyak, so renung-renungkan la ye.


Salam Hari Jumaat!



5 comments :

JMR said...

iskh iskh..siap terbentuk jelas tu..hahaha

daiflora said...

aah..bru nmpk smlam sorng pkai jubah cmnie..xsesuai langsung!!

Mas Zull said...

assalamualaikum ciklily...betul tu mmg x disangkalkan hilang ciri2 muslimahnya...;)

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

fatin hazirah said...

salam jumaat