Thursday, April 11, 2013

3 Cara Untuk Menang Honda CR-Z Dalam GUARDIAN Customers’ Choice Award 2013

Hi Korang,

Bab-bab contest ni memang aku suka.


Yelah beli barang, isi borang dan hantar. Kemudian tunggu je jawapan menang ke tidak. Senang kan tapi afford dan semangat tu kena kuat sket lah.


So untuk tahun 2013, sekali lagi Guardian mengadakan  Customers‘ Choice Award untuk loyal customers mereka termasuk aku lah tuh. Award ni bertujuan untuk mengenalpasti produk yang manakah menjadi pilihan para pelanggan Guardian di seluruh negara. Para pemenang di pilih berdasarkan 'Vote and Win' contest yang sedang di adakan pada 1hb - 29hb April 2013.


Korang pun boleh join, caranya senang je.

1. Spend minimun RM10.00 dalam single receipt kat memana store Guardian

2. Nanti korang diberikan form dan korang just VOTE produk mana yang menjadi pilihan hati korang mengikut kategori yang dipertandingkan.

3. Dah siap, hantar balik kat Guardian. Itu je.

Senang dan mudah kan.

Hadiah utamanya kereta tuh, Honda CR-Z Hybrid 1.5L (AT). Ada gak hadiah 3D2N Holiday Spa di Mandarin Oriental Hotel, RM5000 Guardian vouchers dan pelbagai lagi.

Best kan! I Iike tau!



So ktorg yang hadir masa PC event ni, dapat merasai sendiri apa yang di namakan Shopping Sprees Challenge. Ktorg kene identified beberapa produk mengikut list yang diberikan dan kena cari produk tu semua dalam masa paling cepat. Masa ini korang boleh tengok bersungguh-sungguh aku berlari ke sana kemari dalam Guardian Sunway Piramid ni mencari barang.


Namun apakan daya, tak dapat jadi yang tercepat tapi dapat goodies yang aku search tadi. Best tuh. So Congrats to Max (photographer) dan amoi (journalist) yang menang tu ek.

Selain dapat gak Guardian vouchers wokeh, boleh shopping lagi.


So korang jangan lupa join tau. Aku ni pun tengah duk sibuk isi form, ada 10 keping nak diisi. Usaha tangga kejayaan, ermm mana tau tak menang kereta dapat shopping vouchers pun jadi lah kan.

6 comments :

Izzat Eshak said...

Menarik nih.
Sebulan je hingga 29 April =)

Myra Jay said...

Ok CLP, nak kena terjah Guardian nieh :)

Salma Othman said...

wah untungnya dapat join shopping spree!say apun suka join contest nih.benda free semua saya suka! :D

hazman aka species1980 said...

whoaaa... besar betul hadiah diorang offer... good luck yea

boni kacak said...

pergh.. honda idaman saya tu.mak aih.. nak kena try ni..hehehe

aku benci dia yang bernama M/Y## said...

bile nak umunkan pemenang ni. tgh tggu ni. huhu cam x da pe pun