Tuesday, April 30, 2013

Hey LAZADA Malaysia, Happy Birthday!


Hi Korang,

Siapa yang kaki shopping online mesti tau Lazada nie kan.


Lazada merupakan online shopping mall yang terkenal di dunia cyber di Malaysia ni. Daripada tablets, cameras, home appliances, produk kecantikan dan kesihatan, barangan sukan, buku-buku hingga ke barangan keperluan bayi semuanya ada di jual di sini.

Memang pun kalau buka website ni, agak terpesona dibuatnya. Mana tak, harganya lebih murah dari pasaran luar. Kita boleh jimat up to 50% dari harga sebenar. Tambahan plak, penghantaran PERCUMA lagi lah bertambah jimat kan.


Aku dapat invite ke 1st Anniversary Party LAZADA ni di Black Box, Publika. Nasib baik terjumpa Deq Noor dan Bro Framestone, kira ada gak member kan.  Duduk ktorg semeja dengan mainstream media yang lain.


Acara di mulakan dengan video presentation, cara-cara team LAZADA berkerja secara live. Dapatlah tengok cam ner diorang handle segala order yang masuk. Nampak begitu efisen sekali.

Ada sedikit speech dari senior management LAZADA


“Based on these three key elements – offering a great range ofproducts, providing an excellent shopping experience and ensuring exceptional customer service, Lazada will inevitably attract more savvy online shoppers” komen Max Bittner, CEO of Lazada Southeast Asia.


Central to its success has been the Lazada Promise campaign, which includes a commitment  to deliver goods to buyers within 48 hours to 78 hours, a best price guarantee when comparing to other key retailers, and 1 14-day hassle-free return policy.


Sempena dengan ulangtahun yang pertama ni, LAZADA akan melancarkan satu aps  iaitu Lazada Smartphone App dan lain-lain e-Commerce aps lagi bagi meningkatkan hasil jualan mereka.

Lepas ni, lagi ramai yang duk bershopping ye tak?

Ok back to party..


Selain daripada makan-makan, ada gak surprise lucky draw. Tapi cam biasa aku kurang bernasib baik lah, its ok. Itu kan nasib so tak kisah sangat lah.


Anyway thank you LAZADA for this special invite and awesome gift yang diberikan. Pakai kotak delivery LAZADA je, tak yah nak dalam paperbag kan. Memacam ada dalam kotak tu tau.

All the best to LAZADA Malaysia...

Ok, meh sambung shopping balik tau..



4 comments :

maszull said...

assalamualaikum ciklily...seronoknya semua event dpt join sekali..:)

deq noor said...

gambar love kita agak menarik gak tp xmenang.. huhu... rugi xpakai rambut afro tu kan...

hazman aka species1980 said...

tengok gaya ....makan2x tu macam meriah gak tue....

jaakechik said...

tahniah cik lily putih.... :)