Sunday, July 24, 2011

Sunday Post : Tau Foo Fah Untuk Tea Time

Hi Korang,

Hari ahad2 ni aku lepak je kat umah. Dari pagi tadi duk berkemas satu rumah macam nak raya plak. Breakfast dulu kemudian kemas balkoni then sambung masak plak. Lepas tu sambung kemas hall sampai ke dapur. Sampai sudah aku tak lunch pun. Mr Big pun makan sendiri hehehhehe..

Dah siap semua, baru rasa cam lapo sket. Malas nak makan nasi. Bukak2 fridge ada plak Tau Foo Fah kan. Apa lagi bedal lah.


Ermm sedap. Makan dessert ni. Dah penat2 ni pekena benda sejuk2 memang nyaman betullah. Nak buat sendiri tak tau, so belilah pagi tadi kat pasar tani kat area umah aku ni. Kenyang sket perut kan.

Itu je...

Anyway, Happy Sunday...

2 comments :

KiD said...

peergghhh.. tau foo fah enak sekali!
Test Baju Raya!!

hen party said...

What has to be put on the table (or where you take your tea time) to make the British man or woman happy?
Need that for a short presentation because I'm visiting Great Britain with my school, starting tomorrow. (I'm from Germany)