Tuesday, July 19, 2011

Main Go Kart Lagi Dengan Geng In Trend Plak

Hi Korang,

Aku rasa citer ni 2 minggu lepas punya citer. Yelah dah banyak sangat event sampai boleh terlupa nak update kan. Actually Fara yang ajak aku jadi partner dia untuk event ni. Di sebabkan aku ada free sket pagi tuh so sampailah aku ke Sunway Lagoon ni.


Main Go Kart ni adalah anjuran majalah In Trend untuk pembacanya. Diorg ada war2kan kat FB page diorg so aku pun sent lah email. Tup tup dapat plak. Itu yang seronok tu kan. 


Tak ramai pun yang join dalam 8 orang termasuk Izi Sulaihi (OIAM) dan PA nya aku rasa. Sampai2 je kat Extreme Park tu hujan plak. So tak leh main coz track basah kena tunggu hujan reda dulu. 


Rasa cam lama juga hujan nak berhenti, ktorg di beri makan sket untuk alas perut. Alah nasi lemak je but nasi lemak dia sedap wei. Kari ayam yang marvellous. Sampai ikan bilis pun not bad. Ermm may be hujan kot itu yang semuanya rasa sedap tu kan.


Hujan pun reda so boleh kita start berlumba kan. Lepas diorg bersihkan track, sessi briefing pun bermula. Kena tau what Do & Don't kan masa racing, apa maksud flag dan memacam lagi kan. 


Game pun start, ktorg dibahagikan into 2 team. 5 minit untuk warming up, 10 round untuk race dan 10 round lagi untuk final race. So bersungguh2 ktorg ni, sampai terlanggar2 pun ada lah kan. Dapat jugak aku dengan Fara masuk final. 


Masa final ni memang ganas bebudak ni main, abis aku kena langgar kan. Berpusing lah kejap. heheheh best ooo Menang jugak dapat no. 5 je. Jadilah dapatlah t-shirt sekali buat kenangan.

Apa-apa pun memang best dapt join event2 cam ni. Selain dari dapat hadiah dapat jugak kawan baru kan.

TQ In Trend..

2 comments :

Geng Borak said...

ni geng rempit... hehehehee

hazman aka species1980 said...

dapat main 10 round tue....confirm enjoy la kan....