Saturday, July 23, 2011

Siapa Berani Makan Hidupan Ni?

Hi Korang,

Aku nak tanye, korang berani tak makan bende alah nie. Meh sini tengok.


Hah, cuba teka apa tuh? Ermm betul tuh. Sotong kurita beso ok.

Ok2 kite close up sket,


Hah, ada hati lagi tak korang nak makan bende ni. Geli  plak aku tengok lah. 

Aku? Ok je...


Makanlah cam biasa. Sedap apa. Rasa cam kenyal2 gitu. Sedap. Di tambah lagi kalau perah lemon sket. Bertambah masyuknya tau.

Ada lagi yang aku makan mentah2.. Dah makan fear factor plak kan. Nanti lah aku citer lagi.


8 comments :

Sharinginfoz said...

oooo tidak, tapi bagi RM100 saya makan kot, tambah RM500 le

Nur Areefah said...

uishh nampak menyelerakan sebenarnya :D

latest entry : blogger.com mobile template

KiD said...

haaaaa... tak bleh blah tul sutung tuh... besor benor

JMR said...

sushikan aje sotong kurita tu..pasti terbaik!

hazman aka species1980 said...

hurmmm....aku belum ada kekuatan makan mentah cenggitu lagi...next time la kot...ngeee

♥MAMASYAZA♥ said...

akak suka sotong tu, tapi kalo mkn mentah2 rasanye tak boleh nak telan. kalo goreng tu, ok le kan

leeya abdul said...

uhhuu.. Tahniah cik lily berjaya mkn. Pernah dulu mkn masa kat Jepun. Cukup je la sekali tu. Kat mesia ni xbole masuk. Tersekat jek. Mungkin sbb ada byk menu lain yg boleh diambil kut. hehhee..


Salam ziarah: http://way2healthynbeauty.blogspot.com/2011/07/segeralah-mencari-pintu-taubat.html

hen party said...

you have a point. but there's really no other way for me to get it translated. i don't even know what language this is~but anyways, thanks for the advice