Wednesday, February 15, 2012

WW - Serupa Tapi Tak Sama

Hi Korang,

Wordless wednesday for this week...


Amacam, comey tak? Apa yang sama dan apa yang tak ek? Cube komeng sket...

CLP notes : Ramai orang cakap yang ktorg ni cam adik beradik, betul ke? Korang rasa camno... tak kan..


25 comments :

KiD said...

fuiyooooo... subway di Penang!

ak yuyunz said...

ala tomey tomey.. :D

Errah Najwa said...

betul..nampak cam adik badik

umiawadah said...

dua-dua comey...warna kulit kot lain sikit...sorang kopi sorang susu...tapi tetap montel...he he he

♥MAMASYAZA♥ said...

wahhh depan komtar tu

Cik Lily Putih said...

@Kid
bengong ko... kan

Cik Lily Putih said...

@ak yuyunz
comey sangat lah tuh.. babat terkeluar gak kan

Cik Lily Putih said...

@Errah
itu lah risau gak nie...

Cik Lily Putih said...

@Ummiarrisa
kopi susu? huwa huwa huwa... tapi bukan kite kan khakahkahka

Cik Lily Putih said...

@mamasyaza
itulah posing angle baik tuh kan

hazman aka species1980 said...

YEAHHH.... serasi bersama.....ngeh3x

Zarul Umbrella said...

sama bab saiz nye tu..tak sama bila tang gender tu..hahaha..gurau2 yer kak

Syigim said...

kalau ramai kata muka serupa, org tua2 kata jodoh panjang!!! insyaAllah :)

Eliss said...

orang kata muka sama, panjang jodoh. amin :) me ngan hubby pun, adik beradik sendiri pun me mcm adik beradik. weh, aku adik beradik korang la weh..hahaha

Unknown said...

Hai Cik Lily,

Mmg mcm adik-beradiklah! Setuju dgn Ummiarrisa... kopi susu...ahaks..jgn marah :)

Tp u all mmg cute lah :)

kakrose said...

haah..samalah..

Unknown said...

a'a la..nampak cam adik beradik laa... :D

Outdoor Furniture said...

There's going to be no easy way out of this, and I hope you understand the consequences of your actions.

Cik Lily Putih said...

@Hazman
serasi ke?hahkahakhaka

Cik Lily Putih said...

@Zarul
alah dah biasa org cakap cam tu tak herena pungg kahkahakh

Cik Lily Putih said...

@syigim
itulah insyallah kan... doakan ek

Cik Lily Putih said...

@elismie
itulah aku rasa pung kita adik beradik kahkahkahakhaka

Cik Lily Putih said...

@marya
kopi susu pun kopi susu lah janji happy khakahkahakhakha ktorg dah biasa dah kira ok je

Cik Lily Putih said...

@kakyon
itulah ramai org cakap cam tuh

Cik Lily Putih said...

@Alyza
itulah sesama sangat