Wednesday, February 8, 2012

WW - Engineer To Be

Hi Korang,

Wordless Wednesday for this week..


Boleh ke orang yang ari-ari pegang duit tup-tup tukau pegang hammer plak kan. Risau aku lah


6 comments:

KiD said...

Mr Big boleh maaaaaa.. steady!!

Denaihati said...

apa pun boleh. cuma potong paip pvc dengan gergaji kayu tu x sesuai rasanya.

isabelle said...

woh..boleh bertukar kerjaya nih.

tapi musti dia nak pegang duit kan?kan?

CikLilyPutih said...

@kid
ntahlah, aku pun tak confident dgn dia nie

CikLilyPutih said...

@bro denaihati
sebab dah tak de gergaji dah. bedal je apa yang ado

CikLilyPutih said...

@belle
itulah, dah biasa bau duit ari2, kene bertukang plak terkedu jap aku dibuatnya

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails