Saturday, October 29, 2011

Maybeline BB Mousse Hi-Tea Party

Hi Korang,

Hari Deepavali rabu hari tuh, pihak Maybeline mintak aku host satu simple Hi-Tea untuk ladies blogger. So selasa tu aku tweet kat twitter but maybe ramai yang tak perasan kot, so tak ramailah yang datang. 


Cuma kengkawan blogger pompuan yang selalu aku hang out je yang ada. Sempat jugak aku ajak opismate aku dan si sumijelly nie.

Triffle yang Mama buat, semua bedal sampai licin

Di sebabkan Hi-Tea ni plan secara adhocnya, so menunya pun simple2 je lah. Aku sempat masak mee hoon je, aku mintak tolong mama buatkan caramel dan triffle dan the rest aku pi beli je kat Laksa Teluk Kecai depan umah nie. 


Sampai2 je diorg ni, terus aku suruh makan dulu sementara tunggu yang lelain. Hah, apa lagi sambil makan sambil sempat gossip2 blogger plak tuh. Memacam kan diorg nie.


Once semua dah kenyang, ktorg di present dengan produk terbaru Maybeline BB Mousse yang akan keluar tidak lama lagi. Not bad jugak, BB Mousse ni lebih ringan dari liquid foundation yang ada kat pasaran kan.

Tekun semua mendengar kan

Cindy sedang mendemo cara guna BB Mousse ni

Hah, ringan kan

Ann Jie siap tunjukkan demo betapa ringannya BB Mousse ni. Terus aku kagumlah dengan BB Mousse ni lah. 

Kelam kabut time nie, coz nak cepat

Tengok model 'Ustazah Pilihan' ni kan. Bukan main lagi 


Lepas tu Maybeline team dah sediakan beberapa game untuk ktorg bermesra dengan BB Mousse ni kan. Di antaranya teka function BB, cara guna BB Mousse dan main make-up muka. Ktorg di bahagikan into 3 group dan ktorg pun tak lepas peluang lah main dengan semua make-up2 yang di sediakan kan.

Hasil lepas main make-up2



Macam-macam rupa ada, yang paling aku kelakar sekali muka Ain dan macam mickey mouse lagaknya. Boleh di katakan semua orang dapat menang hadiah dari Maybeline.

Team ktorglah yang menang

Party abis dalam pukul 5 lebih cam tu, but sebelum balik aku suruh diorg makan kenyang-kenyang dulu takut lapo masa dalam jem nanti kan hehehehe


Anyway thank you Maybeline sebab sudi datang umah aku yang kecik dan comel ni kan. Kepada kengkawan blogger yang sudi hadir pun aku ucapkan thank you jugak. Siap-siap ada yang sesat lagi.

Korang memang awesome lah!

P/S : Bukan aku tak nak jemput reramai but umah aku nie kecik je. Takut reramai datang kan kene duk kat luar plak kan. Tak per2 nanti akan ada lagi Hi Tea Party sebegini dalam masa terdekat ni. Aku akan war2kan kat korang tau.



10 comments :

farra-eng said...

nengok mata cik lily sebelum dan selepas makeup..lain kan hahahaha

Unknown said...

aiseymannn ruginya tak join..klu idak makcik pun glam lagi lepas make up

Geng Borak said...

waahhh... hari2 make up..

hazman aka species1980 said...

amboi..... jadi tuan rumah yea..... sempoi gak kan..... nampak lebih santai dan tak formal....

Merryn said...

tak ajak :(

Alida Ali said...

Alamak bestnya...knapa tak jemput sy kan kita berjiran hehehe...

thisisaina said...

ringan ? dia lebih kepada ketumpatan lah .

akuzle ayu said...

haruslah besh. kalo ader rejeki nnti buleh jenjuin..

madammondoq said...

oh.. rugi tak datang.. huhu..

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik