Friday, October 28, 2011

Nuffnang Blog Awards, Here I Come


Hi Korang,

Sepanjang aku bersama Nuffnang nie, belum pernah rasanya aku ke acara berprestij Nuffnang Blog Awards yang akan di adakan tidak lama lagi. Dengar-dengar ramai jugak bloggers dari negara lain pun datang jugak. Mesti best kan kalau turut ikut serta.



Apa itu Nuffnang Blog Awards?

“Come 16 December 2011, 500 bloggers from around the Asia-Pacific region will flock to Kuala Lumpur, Malaysia for the Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards 2011 in Putrajaya Marriott. The Awards aims to not only honour the region's best bloggers, but also to bring together blogger communities from across Asia-Pacific. The Nuffnang Asia-Pacific Blog Awards is brought to you by Volkswagen Malaysia and Putrajaya Marriott”

Aku pun tak mau lah ketinggalan kan untuk mengikuti acara berprestij ini. Di antara sebab-sebab aku teringin untuk ke Nuffnang Blog Awards ni kan. Jeng jeng jengg....


1.Nak jadi Blogger Host untuk event ni

Ermm satu-satunya gelaran yang hebat untuk blogger yang berjaya dapat title ni. Mana tak nya dpat jadi host untuk foreign blogger guests. Kalau aku terpilih untuk Blogger Host ini,  aku akan tunjukkan kepada mereka betapa untungnya menjadi blogger berdaftar dengan Nuffnang di Malaysia ni dan juga aku boleh ceritakan pada mereka tentang segalanya mengenai Malaysia dan lifestyle kita berblogging di sini. Manalah kalau jadi Blogger Host, dapatlah aku merasa naik kete Volkswagen kan..



2. Nak tau siapa pemenang bagi setiap kategori yang di pertandingkan

Ini penting ni, aku mesti nak tau siapa pemenang yang setiap kategori yang di pertandingkan. Sambil berkenalan dengan diaorang tu nanti sambil tu boleh korek-korek rahsia macamana diorang ni jadi blogger sebegitu tegar yang sampai boleh menang. Mungkin tahun-tahun depan aku pulak yang tercalon dalam Blog Awards ni. Siapa tahu kan.



3.  Nak sertai after-party di tempat rahsia di KL ini.

Siapa suka party? Haruslah aku kan. Aku totally memang suka berparti. Tengoklah boleh di katakan tiap-tiap minggu aku ke party sana sini. Tak kira lah event mengenai kecantikan ke automobile ke gadget ke, semua aku join. Dengan menyertai party ini aku boleh menambahkan lagi rakan-rakan bloggers dan jugak membuat networking dengan para media yang lainnya.


Are you ready? Im ready to party..

Hah actually banyak lagi aku nak tulis but biarlah aku simpan sket kan. So hopefully aku dapat jemputan untuk ke Nuffnang Blog Awards ni. Dapat jugak aku nak melaram dengan dress terbaru aku yang je aku beli last week.

Ermm memang tak sabar lah, cepatlah bulan disember ek.


7 comments :

Geng Borak said...

waaahhhh.. nak masuk jugak!!

hazman aka species1980 said...

Gambor last tue sungguh gojes siot...

Bella Enveeus said...

fuyohh lily, is that u? damn! haruslah i menjadi paparazzi sabtu ni mengambik gambar u byk2.. hehehe

Ma'am IEDA said...

WOW, Cik Lily ! Kelllassss... Teringat our annual dinner last June. Kalu Cik Lily attend, sure menang best dress!

farra-eng said...

hahahaha comelnya

Unknown said...

goodluck :D

Teh Tarik Drinker said...

ok la! harap2 kita jumpa kat sana!


[tehtarikmemoirs.com]