Thursday, August 25, 2011

Premiere Screening Of 'The Smurf' @ TGV KLCC, KL

Hi korang,

Rasanya minggu nie banyak plak invitation untuk tengok wayang free. Malam tadi ktorg ke KLCC plak untuk tengok premiere screening 'The Smurf'. So datang lambat jawabnya dapat tiket bawah kan, since ktorg dpt 4 tiket so bolehlah main tukar-tukar sorang duk depan sorang duk belakang.


Tapi sebelum masuk panggung tuh, sempat gak lah bercamwhore dengan gadis-gadis comel lagi cun ini. Ada Tia, Anne Darkbatman, Ery, Cik Epal dan ramai lagi lah (Nanti dpt gambo aku masukkan ek)

Ok, jangan nak membebel, meh layan sinopsis citer The Smurf nie:-

Ahli keluarga Smurf hidup tenteram dan damai di desa tercinta mereka. tanpa gangguan anasir jahat pun hinggalah pada suatu hari, ahli sihir Gargamel (Hank Azaria) dan kucingnya dapat tembus desa Smurf yang tersembunyi ini. Dek kerana ketakutan, para Smurf pun berusaha melarikan diri dan mencari tempat persembunyian yang aman.

Dalam keadaan panik Clumsy Smurf (Anton Yelchin) masuk ke dalam gua kecil yang sebenarnya adalah gua terlarang. dan demi menyelamatkan Clumsy beberapa Smurf lain turut ikut masuk Clumsy Smurf masuk ke gua itu yang sebelumnya Papa Smurf (Jonathan Winters) sempat memperingatkan agar tak ada Smurf yang memasuki gua terlarang ini.
Rupanya gua ini adalah sebuah portal yang mengantar para Smurf ini masuk ke dunia lain. Tanpa disedari, para Smurf ini terlempar ke New York dan tak boleh mencari jalan untuk pulang. Nasib baik, para Smurf ini berjaya dapatkan perlindungan di rumah pasangan Patrick Winslow (Neil Patrick Harris) dan Grace (Jayma Mays). Sambil berlindung, para Smurf ini berusaha mencari jalan untuk pulang ke desa mereka sebelum Gargamel berhasil menemukan mereka.
Berjaya tak, para Smurf ni kembali ke desa tercinta mereka, jeng jeng jeng... jom pi tengok The Smurf kat wayang bermula September nanti.
Bagi aku, jalan citer simple,citer cam fairytale gituh. boleh tau endingnya cam ne. Kisah orang baik lawan orang jahat, confirmlah orang baik menang kan. Watak2 each Smurf ni memang kelakar, masing2 ada lawak yang tersendiri. Sesuai sessi keluarga pi tengok. 

Comel plak tumbler CARS ni, siap dapat popcorn satu. Terus beli tanpa dakwa dakwi lagi

Peminat tegar citer kartun, Mr Big kasi 4/5 coz dia suka watak Clumsy mengingatkan dia tentang bininya yang  comel lagi clumsy bila duk kemas rumah kan. Ada je benda yang nak di langgar..


8 comments :

Liz said...

dpt tiket ni tapi malam tadi tak dpt pergi sebab tiba2 boss suruh balik lambat pulak.. grrr... best ke?

Geng Borak said...

4 bintang eh.. best.. best...

kak ina kl said...

malam tadi kan..ada hallah pulak tu sebab tak gi..cilok gambar berbuka puasa yer

juanita said...

Ahakssss...bes ekk
camne ley dpt 4 ticket ehhh

athira said...

hehe..best kan cerita ni kak lily..semalam nampak kak lily tp segan nk tegur..br nak ajak ambik gambar same2..hehehe...segan sbab kak lily ramai peminat nak bergambar sekali...

athira said...

hehe..ok2..sori

hazman aka species1980 said...

Nampaknya dah banyak citer aku miss nie...Lala lala ...la lalalala...

Unknown said...

name photographer berbayar nieh tak letak lak ek??
kahkah
nice to meet you la kak :p

htp://akmalhilmi.com