Wednesday, March 5, 2014

Samsung GALAXY Life App Launch


Hi Korang,

Keluar masuk ke KL lagi.


Now aku ke Renoma Cafe Gallery di Jalan Bukit Bintang last Friday. Nasib baik masuk KL tak jem langsung so cepatlah sampai before 6pm dah sampai. Dah awal apa lagi, duk borak-borak je dengan bebudak media lain la.


Sebelum event start, sempat gak lah check it out ada booth dari partners yang terlibat dalam Galaxy Life App ni. Ada Coffea Coffee dan Shawn Cutler selain daripada partners lain macam Celebrity Fitness, Bioterm, Easy Teksi, FoodPanda, BurgerLab, EscapeRoom serta banyak lagi




Tengok coffee art ni, rasa sayang plak nak minum ek. Cantik-cantik belaka malah kreatif plak tuh.


Sempat lagi kalau sesiapa nak touch up rambut kan, Shawn Cutler ready je membantu. Tapi aku malas nak buat coz bukan nak pi mana pun balik umah je pas ni.


Majlis di rasmikan oleh Mr Vincent Chong dari Samsung. Just nice simple speech je.




Kemudian ada fashion show dari ZALORA team, memperagakan pakaian mereka dengan Samsung Galaxy Life App di tangan. Gaya sangat!!



So korang yang Samsung smartphone owner boleh download dan install Galaxy Life App ni secara PERCUMA ye. Ala search je kat Google Play Store tau.


Nak tau lebih lanjut, meh klik kat http://bit.ly/GALAXYlife


Galaxy Life memberikan kemudahan yang ringkas buat pengguna samsung, lebih senang untuk di access dari beberapa category seperti: Live, Entertain, Learn, Play, Connect, Work and Surprise. Kalau nak tahu dengan lebih lanjut download je cepat ek.


Aku memang dah lama install app ni,  yang penting setiap event yang ada di dalam samsung app tu korang boleh redeem untuk dapatkan harga promosi yang kaw-kaw punye. 


5 comments :

sitirohaida said...

tertarik dengan coffea tu la pulak..huhuhu...

Unknown said...

Woeewwww meriah event2 gni ek..

Eray Majid said...

wahh happening
apapun paling suka tengok coffee tu
sangat chanthek!

JunAina said...

Selalu Jumaat area Bukit Bintang tu hazab ko, dia punya jem kekadang tahap boleh muntah hijau.

Sherry Go Sharing said...

no go this cafe before.