Tuesday, March 18, 2014

Neutrogena HYDRA BOOST Gel SPF30 PA++ Media Launch

Hi Korang,

Kalau cakap pasal kecantikkan memang tak pernah habis.


Dah perangai semulajadi orang pompuan kat alam semesta ni, cantik itu penting ye. Kulit yang sihat sebenarnya yang kita duk cari-cari selama ni.



Oleh sebab itu, Neutrogena, jenama penjagaan kulit no. 1 dermatologist telah pun mengeluarkan produk terbaru mereka Neutrogena HYDRA BOOST Gel SPF30 PA++ yang berupaya membuatkan kulit muka kita wanita asia ni senantiasa terhidrat dan dilindungi setiap masa.


HYDRA BOOST Gel SPF30 PA++ ini merupakan penambahan terbaru di dalam rangkaian hydrating mereka iaitu HYDRA BOOST. Bahan utama yang digunakan untuk penghasilan produk ini adalah Hyaluronic Acid dan Olive Extract.

Meh belajar sket pasal kulit kita ye

Ms Cindra Tsai, Group Brand Manager of Neutrogena 

Dr Chang Choong Chor, Consultant Dermatologist





Kelebihan HYDRA BOOST Gel SPF30 PA++ ini adalah :-

Hydration – Hyaluronic Acid and Olive Exract effectively provides over 400% of hydration to dry skin cells.

Sun protection – With board spectrum UV filters, SPF30 PA++ keeps skin well-protected against harsh environmental factors and harmful UVA and UVB rays, which darken skin and weaken its protective barrier.

Ermm tulis omputih sket coz fakta penting tuh ye.

sempat cuba gak tau


Ianya sangat menyegarkan dan teksturnya agak ringan dan juga meninggalkan kulit semakin lembut dan selesa selepas beberapa jam di gunakan.


Di antara rangkaian produk HYDRA BOOST ni adalah

Neutrogena HYDRA BOOST Mousse Cleanser
Neutrogena HYDRA BOOST Clear Lotion
Neutrogena HYDRA BOOST Essence
Neutrogena HYDRA BOOST Gel SPF30 PA++
Neutrogena HYDRA BOOST Water Gel
Neutrogena HYDRA BOOST Night Concentrate
Neutrogena HYDRA BOOST Mask

Barulah set penjagaan muka yang lengkap kan.


Produk Neutrogena HYDRA BOOST Gel SPF30 PA++ ni boleh di dapati pada harga RM66.50 untuk 40 ml di Watson, Guardian dan farmasi berhampiran korang.

Meh LIKE facebook www.facebook.com/MyNeutrogena ye untuk lebih info lagi.

Lepas ni kalau menganjal jangan salahkan aku plak ek..



2 comments :

el said...

wahhh dh jd duta neutrogena ke?
ni sure dpt sponsor ni kan kan kan

Amanda Suria said...

wow..packaging dia pun cantik kan...tp SA x sesuai guna product ni...pernah cuba..tp mcm x kena ngan kulit SA...x tau kenapa