Wednesday, March 5, 2014

Cabaran 21 Hari DOVE, School of Skindulgence - Boleh Terbang Ke KRABI


Hi Korang,


Lately ni memang tak de masa nak memanjakan diri sendiri lah coz busy memanjang je. Kekadang tu, tidur pun tak cukup.Letih jadi wanita masa kini, banyak menda nak dibuatnya. Nasib baik sempat lagi nak pi toilet ek.


Ishk cian orang pompuan ek.





So masa event DOVE Body Wash with NutriumMoisture hari tuh, melancarkan kempen School Of Skindulgence iaitu sebagai penyelesaian untuk menggalakkan wanita untuk menikmati dan memanjakan diri mereka setiap hari dalam masa kurang dan dengan wang yang kurang dan semua dalam keselesaan rumah mereka sendiri.


DOVE® Body Wash with NutriumMoisture™ is proven to be better than milk. The unique blend of moisturising and nourishing ingredients replenishes nutrients back into the skin while you shower. That in itself is daily pampering for your skin” kata Siti Suhaila Abd Hamid, Brand Manager, Unilever (M) Holdings Sdn Bhd.

Cian kita orang pompuan ek, ermm cian lagi.

Bagi mereka yang ingin menyertai kempen ni senang je, dengan hanya perlu bergambar sahaja dalam masa 21 hari mengikut kategori yang ditetapkan. 

Wah best ni.

Memang aku kaki bercamwhore, walaupun aku tau aku ni bukan lawa sangat nye pun.

But bagi aku bergambar tuh ibarat melepaskan stress, bila kita post something then orang like ke komen ke kita jadi happy. Betul tak? Jangan nak auta kata tidak ek.


Cabaran 21 hari Dove ini bermula pada 1 March 2014 hingga 21 March 2014. Korang diberikan kategori iaitu #lovingyourself #stayactive #eatright. Just post gambar di instagram korang sehingga 21 hari. Setiap kategori mesti mempunyai 7 photos yang menggambarkan aktiviti harian korang berdasarkan kategori yang telah ditetapkan. 


Cara Untuk Join Cabaran DOVE.

1. Log in dalam your Facebook account dan pi ke https://www.facebook.com/MyDoveBodyWash/app_255396191303410 tapi like DOVE Facebook Page dulu tau !

2. Korang Register untuk pledge campaign ni dan sync ke Instagram account korang. 

3. Lepas tu, terus jelah post gambar mengikut kategori.

Masa 21 hari, korang post je apa-apa yang berkaitan dengan EAT RIGHT, STAY ACTIVE, and LOVE YOURSELF!
[ 3 TOPICS x 7 pictures=21 pictures (21 days, 1 picture/day) ]

Jangan lupa hashtags: #skindulgence #betterthanmilk #eatright #stayactive


For more information :-


3 pemenang akan di pilih setiap minggu berdasarkan kategori masing-masing dan kreativiti pada gambar tersebut dan akan mendapat hamper Dove Body Wash bernilai RM100 setiap seorang. Untuk hadiah grand prize plak, 10 pemenang akan diterbangkan ke Krabi menikmati percutian selama 3 hari 2 malam.

Baru beberapa hari je ni, sempat gaklah korang nak catch up gambar-gambar yang tertinggal kan. Aku pun sama gak ada yang miss or terlupa nak post instagram.




Pasa malam tu jugak, ktorang sempat di manjakan diri oleh Team Dove. Ktorang di bahagikan pada 3 kategori iaitu kategori seperti #lovingyourself #stayactive #eatright. 





So ada group yang kena masak, ada yang kena bersenam dan ada jugak group yang belajar cam ne nak pemper ourself dengan DOVE Body Wash with NutriumMoisture ni. Sangat-sangat berinformatif aku rasa event ni. 


So DOVE Body Wash with NutriumMoisture ni boleh di dapati dalam pelbagai variants - Beauty Nourishing, Gentle Exfoliating, Sensitive Skin, Fresh Touch, Energize dan Revive dalam botol 1 litre berharga RM22.90. Ada gak dalam 200ml pada harga RM5.90 sebotol. Memana ada jugak, farmasi, supermarket dan juga hypermarket.

Ermm hari ni punye gambar dah post ke belum ek kat insta...











5 comments :

sitirohaida said...

banyak nya dapat dari dove...suka bau dove...huhu

Farah Waheda Wahid said...

seronok ni boleh terbang ke krabi ni...

Unknown said...

wah..bestnya...
semoga berjaya ye..;)

Zam said...

gegirl semua ae... boboy tak leh join ae? hehe

Sherry Go Sharing said...

congrats on winning :D