Saturday, August 4, 2012

Karoot Komedia X - Suara Emas

Hi Korang,

Ok kita layan lagi Karoot Komedia untuk minggu ni. Aku tertarik nak tulis sebab ianya mengenai kisah orang-orang tua. Cam biasa waktu siaran 10 malam kat Astro Channel 132 Warna tapi aku tengok HD Ch134 so jangan jeles ye.


Setiap minggu para pelakon di kehendaki melakonkan watak-watak yang diberikan oleh penonton dan melakonkannya secara spontan mengikut tema yang diberikan. Tajuk minggu ini ialah Suara Emas.

Para pelakon ;-


Ebby Yus - Pak Anif
Johan Rajalawak - Kak Kamisah Ketak
Shuib Sepah2 -  Floor Manager
Yus Jambu - Pak Kusin
Jepp Sepah2 - Pak Dollah

Artis Jemputan:- 


Azza Elite - Isteri kepada Jepp Sepah

Kisah minggu ini :-



Kisah back stage. Sekumpulan warga emas menyertai pertandingan nyanyian seperti kilauan emas. Memasing dengan gelagat yang tersendiri. Ada yang sakit perut masa nak nyanyi. Rupanya mereka ini di beri minum julap untuk sakit perut.

Kesimpulannya:-



Aku rasa Johan memang sesuai pegang watak jadi perempuan. Sangat perfect sekali macam perempuan betul. Watak-watak lain memang awesome, sentiasa dalam  cHaracter walaupun tak de script langsung kan semuanya secara spontan




Kalau kat uma dah gelak berdekah-dekah inikan plak kalau kat studio kan. Sebab tulah ktorg tak nak pi tengok LIVE mesti jadi focal point kan


ehehehee


Ketawa berdekah-dekah



2 comments :

Errah Najwa said...

tak sempat tengok sebab td keluar..aduh, xpela t ada ulangan..

Cik Lily Putih said...

@ErraH
alah banyak ulanGan nanti, tak caya tenGok la