Sunday, August 19, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012

Hi Korang,

Untuk pembaca setia www.ciklilyputih.com


Kami berdua ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua Ahli Keluarga kami, saudara mara kami, rakan rakan sekerja kami, rakan rakan photographer, rakan rakan Blogger dan semua yang mengenali kami di dalam dan di luar negara

Semoga Aidilfitri ini memberi kebahagiaan kepada semua.

Amin


CLP notes: Apmacam, ade tokoh jadi datuk datin tak? hakhakahkah




11 comments :

Sharinginfoz said...

selamat hari raya

Bella Enveeus said...

Phewittt.. Hehe comel korang ni.. Selamat Hari Raya! :)

:: Riri-Fatieha ::~ said...

cantik gile bju tu!

boni kacak said...

wah..ada tokoh tu jadi datuk dengan datin..hehe..

selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir dan batin :)

hazman aka species1980 said...

perghhh.... memang cantik sangat laa... by the kasut Mr Big tu pun lawo gak laaa

mrs adam said...

cantik gambar ni.like100x

Marya Yusof said...

As salam CikLily,

Salam Aidilfitri dari kami sekeluarga! Wah... cantiknyeeee...terpegun dgn keayuan & keceriaan... ada bakat jd Datuk & Datin..manatau kan rezeki nnt :))

awek retro said...

selamat hari raya kakak..

isabelle said...

kellles kau, jah.
mmg ada gaya datuk datin.
i loike

siti farah Kamarudin said...

meletops ....macam gambar cover magazine

Ma'am IEDA said...

Slamat Ari Rayerrr... Wahhh cam penantin baru lerrr... suweeettt...