Saturday, August 11, 2012

Karoot Komedia X - Orang Gua

Hi Korang,

Ok kita layan lagi Karoot Komedia untuk minggu ni. Aku tertarik nak tulis sebab ianya mengenai kisah zaman purba. Cam biasa waktu siaran 10 malam kat Astro Channel 132 Warna tapi aku tengok HD Ch134 so jangan jeles ye.


Setiap minggu para pelakon di kehendaki melakonkan watak-watak yang diberikan oleh penonton dan melakonkannya secara spontan mengikut tema yang diberikan. Tajuk minggu ini ialah Suara Emas.

Para pelakon ;-


Ebby Yus - Orang purba
Nabil Rajalawak - Pengkaji sejarah
Shuib Sepah2 - Pengkaji sejarah
Yus Jambu - Orang purba
Jepp Sepah2 - Orang purba

Artis Jemputan:- 


Misha Omar - Pengkaji purba

Kisah minggu ini :- 


Kisah zaman purba dimana ada 3 pengkaji sejarah memasuki hutan dan berjumpa dengan orang-orang purba yang sebenarnya orang-orang purba ni melarikan diri daripada Along (Hutang). Memacam gelagat mereka ini untuk melepaskan diri daripada Along.



Kesimpulannya:-




Jangan mudah percaya dengan apa yang kita jumpa. Kaji dulu asal-usulnya. Tak pasal-pasal si pengkaji sejarah tu kena tipu RM40K dengan orang purba. Memang dialognya sepontan dan kelakar. Misha Omar berdikir barat comel pulak rasanya.


Ketawa berdekah-dekah tau.


4 comments :

acid_systemz said...

ska plak aku dengo misha nyanyi cm penah dengo lagu 2..tajuk pa erk

boni kacak said...

wah..macam menarik je ni..hahaha

CikLily Putih said...

@acid
itula tak sure lagu ape

CikLily Putih said...

@boni
ko tengokla wei.. best oo