Monday, April 16, 2012

Sepetang Bersama Blogger DenaiHati.Com

Hi Korang,

Rasanya ramai yang tak kenal siapa pemilik Denaihati.com kan? Selalunya kita baca je blog dia sambil join contest, betul tak? Hah aku pun cam tu jugak.


So Ahad lepas, dapat jugak invitation ke Majlis Sepetang Bersama Blogger di Hotel Singgahsana, PJ ni anjuran Denaihati Network. Aku haruslah pi dengan official photographer aku Mr Big sebab aku malas nak bangun2 / lari2 amik gambo kan.


Ramai gak blogger yang aku tak berape nak kenal, maklumlah diorg ni kan blogger Otai yang dan expert dalam dunia blogging ni so sempat gaklah bernetworking. Tuko2 bisnes card kan. Mana tau satu hari nak mintak tolong kan senang.

Semeja dengan aku Blogger Nik

So acara di mulakan dengan apa yang patutlah seperti ucapan aluan dari MC, bacaan doa, tayangan video mengenai Al Ansar Properties, eQurban dan akhirnya tuan punya blog Denaihati.com pun memperkenalkan diri. Nama sebenarnya Amir Hassan. Hah barulah aku kenal nau sapa tokeh Denaihati.com ni kan.


So bro Denaihati.com ni pun ceritalah serba sket pasal penglibatan beliau dalam dunia blog ni dan juga memperkenalkan rakan2 yang selalu dok bantu beliau untuk naikkan lagi Denaihati.com ni kan.


Dah nama pun majlis santai, so santai2 lah ktorg makan ye. Aku semeja dengan Jejai dan Nik. So makan haruslah tak henggat. Sambil makan tu ada plak singing blogger iaitu Zarul Umbrella yang sudi hiburkan ktorg ni. Banyak lagu gak dia nyanyi sambil ada skesta pendek sket citer Ombak Rindu, memang kelakar betul. Sambil makan sambil nyanyi ada gak cabutan bertuah. Ermm aku tak bertuah langsung coz tak dapat apa2.


Geng Kaki Voting Kak Yanmie dan Puan Bee

Last sekali barulah penyampaian hadiah untuk Contest Gadget Impian. Sekali Kak Yanmie muncul utk tempat pertama di ikuti dengan PuanBee. Diorg ni memang terrer bab voting2 ni kan dan grand prize untuk cabutan bertuah memang tak di sangka bro Jejai sapu bersih 1kg Silver ni kan.



Dah memang rezeki dia coz sejak dia sampai lagi dia dah nak sangat hadiah tuh.


Blogger kalau tak bergambo memang tak sah. So sebelum balik tu, ktorg asyik bergambo je lah. Tak kiralah dengan sapa pun. Sambil tuko2 kad sambil bergambo. Memang best betul.

Singing Blogger ZarulUmbrella


Handsome boy dari Moscow AriffShah

Kakak pandai lukis Emilia Yusof

Dapat bawak balik goodies bag yang sempoi gak tajaan P1 dan Denaihati. Macam2 ada, t-shirt, key chain, buku motivasi, calendar K Emilia yang comel dan memacam lagi lah.


Terima kasih kepada En. Amir Hassan Tuan punya Blog Denaihati.com kerana sudi menjemput ktorg yang event yang santai ni. Hopefully blog Denaihati.com lebih Berjaya di masa akan datang. Kalau ada event or job review jangan lupa ajak ktorg ye.

All the best to Denaihati Network

CLP notes : Kalau aku banyak duit, aku nak buat gaklah gathering cam nie, seronok ooo. Doakan ek korang..





10 comments :

Mrs Ijam said...

Ehem teman semeja datang mengkomen!Time kasih aka,saya cilok gambar sikit;p

azzey said...

wow bestnyer dpt jumpa zarul. comey muka dia..:)

Unknown said...

Even ni tersangat best.. rugi sape x pergi..

Myvitrd said...

meriah sungguh... terbaikk

puanbee said...

insyallah , nanti ade rezeki lebih kita buat ramai2 kak , cam mana nak cari penaja kena tanya bro founder denaihati le

Zarul Umbrella said...

saya happy dapat jumpa blogger2 hebat semalam termasuklah Cik Lily :-)

Unknown said...

wah best yer dapat join event2 mcm tuh..terbaik...boleh menambah kenalan...

akubiomed said...

Bro Jai antara beruntung dapat 1kg silver bar yang bernilai RM6k++.

Babak Ombak Rindu antara abang Ensem dan Siti memang mantoop.

madammondoq said...

jom kak.. kita buat gathering besar-besaran... syoknya!!!

NadyaBubble said...

Bestnyaaa :O Kalau buat, jangan lupa jemput :p