Monday, April 2, 2012

Gelagat Para Penyokong Di AXIATA CUP 2012

Hi Korang,

Rasanya semua dah tau kot yang Malaysia Tigers dan Leopards kalah di tangan Garuda dan Rajawali Indonesia semalam di Stadium Badminton Cheras kan. Ermm nak buat cam ne. Terima je lah dengan hati yang tenang walaupun sakit nau kan tengok cara diorg main. Tak perlah

Tapi aku tak nak citer pasal tu. Aku nak tunjukkan gambo2 para penyokong Malaysia dan Indonesia yang begitu fanatik pasal badminton ni kan.










Hah, memacam aksi kan. Tergelak2 tengok diorg ni. Siap berjoget-joget bagai kan. Aku rasa orang-orang sebegini sememangnya penykong tegar sukan negara. Tanpa diorg ni rasanya ahli sukan agak kureng bersemangat kot untuk bertanding.

So longgg....




4 comments:

Myvitrd said...

Srbenarnya penyokong nilah yg naikkan semangat pemain...

KiD said...

mana penyokong dari blooger? hehehe

hazman aka species1980 said...

Kalu tengok badminton nei memang boleh jadi HEART ATTACK ...

NadyaBubble said...

Tak gemar dengan penyokong yang terlampau 'tegar' hingga menyebabkan pergaduhan -.-

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails