Friday, April 20, 2012

Kena Ambil Ubat Tidur

Hi KoranG,

Lately aku memanG payaH betul nak tidur. Susah sanGatlaH. Berpaksa plak kekadanG tuH.



Tapi sejak aku pekena Rilax ZZZ.. dah boleh tidur dengan mudah. Aman je rasa walaupun ada Gak GanGGuan tetiba kan. ehhehheeheheheheh

So kepada korang yang ada masalaH cam aku ni, leH lah cuba kan. Mau tau berkesan kat korang plak kan.

Semoga dapat mimpi2 yang indah ye..


23 comments :

KiD said...

yang ni nak tampal kat mana eh?

Zaid said...

kak ubat ni ada side efek tak?.. kat farmasi biasa ada jual tak? nak beli sangat ni..

Eliss Mie said...

aku kalau letih, letak kepala jer dah belayar :)

Zarul said...

ni ubat tido ke apa ni kak

Marya Yusof said...

As salam Cik Lily,

TAk bahaya ke mkn ubat tdo selalu? Sekali sekala takpe kot... Sy klau xboleh tdo minum je tea @ kopi...hehehe... Terbalik! :)

kakchik@ella said...

Hai Lily, KC pun susah gak nak tido tapi kalau dapat tido .. tak sedar diri. hehehe.

deno said...

sama macam deno, susah nak tido.. skrg dkt kul 2 pun mata tak ngantuk lagi... huhu

CikLily Putih said...

@Kid
bukan tampal lah. makan pil

CikLily Putih said...

@zaid
produk baru. dah jual kat farmasi. ubat pil ye

CikLily Putih said...

@elis
ko tu memang tau..

CikLily Putih said...

@elis
ko tu memang tau..

CikLily Putih said...

@Zarul
lebih kurang cam tu lah.. more rileks

CikLily Putih said...

@Marya
so far ok je. dapatlah tidur dgn aman

CikLily Putih said...

@Kakchik
itulah bestnya dpt tidur kan

CikLily Putih said...

@deno
jaga diri ye

Malik Bali said...

@CikLily Putih pil ni brp hrga?? Kalau mkn pil ni, terus rasa ngntuk ke?? Sy biasa tidur 2 hari sekali je.. nk sgt ubat nu..

Malik Bali said...

@CikLily Putih pil ni brp hrga?? Kalau mkn pil ni, terus rasa ngntuk ke?? Sy biasa tidur 2 hari sekali je.. nk sgt ubat nu..

Malik Bali said...

@CikLily Putih pil ni brp hrga?? Kalau mkn pil ni, terus rasa ngntuk ke?? Sy biasa tidur 2 hari sekali je.. nk sgt ubat nu..

anglo watson said...

cik lily..nk beli kat mana..semua farmasi ada ke..dan depa bagi ke kalau kita nk beli tanpa surat docter

Anonymous said...

semua farmasi ada jual ke..dan boleh beli ke tanpa surat docter

Aznie Ruslan said...

Senang ke nk beli? Kang byk pulak soal jawab nya nti.brp tu.lau mkn tu terus layan ke? Org pnggil dh x sedar ya

nor asikin said...

bole sy tau harganya x? huhu

Razmizan Ramli said...

Nk beli berapa harganya