Thursday, March 18, 2010

High Tea Tajaan

Hidangan minum petang hari nie

Chocolate Indulgence

Hah, lazat kan? Sampai malas nak letak dalam pinggan. Makan dalam kotak je. Memang seronok makan seorang kerana kite dapat enjoy the momment. Tapi lagi seronok bile dapat bertiga kongsi satu sudu kan, terasa macam rapat je hubungan ko dan aku.

Terima kasih kat MrSecretAdmirer yang belanje cake nie.

Apa yang aku merepek nie lagi? Jom makan!!!

p/s: Sedap kan? Jgn jeles!

6 comments :

Natasha said...

wahhhh!!! bilalah kita dapat mkn kek dgn lalink kita nie kan??

Syigim said...

waaaaa kat dubai xde secret recipe!!! this is my fav secret recipe kek, including marble cheesecake & banana choc!!!

cikgu isza said...

akak nie tengah diet dik.. tapi sebab entri ni akak rasa nak kluar beli kek.. huhuhu :)

cik EPAL said...

suka kek tuu :)

CikLilyPutih said...

@Tasha
hah bile free, jom lepal2

@CikEpal
suker ek, nanti kite letak lagi gambo kae bebyk ek

@Cikgu isza
ala stop diet jap tau, pi cari cake nie ek

@syigim
sedap memang sedap tapi makin hari makin naik harganya tau!

TiniHani said...

ah ahh... terliurnya tengokk nyumm