Tuesday, May 14, 2013

Country Chic Steak Kenny Rogers Roasters

Hi Korang,

Ayam ayam dan ayam. Seminggu tak pekena ayam memang tak sah.


sila abaikan pompuan rambut serabai tuh, baru balik dari site lah

Sekali lagi dapat jemputan ke food review di Kenny Rogers Mid Valley ni. Di jemputnya berdua but yang datang cuma sorang je. Aku lah tuh. Mr Big tak sempat balik lagi pun aku pi naik train je dari opis, malas nak bawak kereta time hujan-hujan ni.


Malam tu ktorg di hidangkan dengan Country Chic Steak, menu terbaru dan terlatest dari Kenny Rogers. Bila tengok dalam menu rasa tempting tu tak sampai lagi, then bila yang betulnya di hidangkan, ermm wow rasa sangat awesome.

daGing ayam tebal

creamy musHroom sauce

Country Chic Steak ni merupakan boneless chicken yang dihidangkan ala steak yang di perap dengan rempah tersendiri dan dihidangkan dengan sos cendawan berkrim ala macam béchamel sauce gituh. Eh orang tau masak, mesti lah tau pasal pasal sos-sos orang putih ni. 


Menu ini di hidangkan bersama 3 hidangan sampingan (side dishes) dan juga signature dish muffin Kenny Rogers dengan harga RM20.90 je. Okla tu dapat ayam, 3 side dish dan 1 muffin.


So ayam dah ada, side dish aku Golden Carrot dan Corn, Garden Pasta Salad dan Potato Salad. Malas nak amik aromatic rice coz ngantuk naik train nanti.

Meh tengok Keek aku yang tak seberapa ni ek

Kenyang oo…


Di samping tu ada gak minuman baru yang amat bersesuaian sekali bersama hidangan Country Chic Steak ni. ada 3 jenis pilihan minuman iaitu:


  • Breezy Island – Campuran buah-buahan menyegarkan dan nenas
  • Kiwi Kisses – Mulakan hari dengan kiwi berperisa.
  • Veryberry Wave – Perisa segala jenis berries macam strawberries, rasbery, blueberries.

Setiap satu berharga RM9.90 je. Aku pilih Breezy Island coz nak segarkan badan setelah mengadap ayam yang awesome tu kan.


Korang yang tak kaki makan pedas, elok cuba Country Chic Steak ni. Memang sesuai dengan tekak korang lah. Tapi yang kaki pedas pun boleh makan gak, sekali sekala tukar angina tak de salahnya.

Ok itu je


Layari laman web www.KRR.com.my untuk dapatkan maklumat tentang aktiviti dan promosi terkini oleh Kenny Rogers ROASTERS, atau boleh juga layari Facebook.com/KRR.My.

Terima kasih pada team Kenny Rogers yang sudi menjemput ktorang makan di sini ye...

Nanti kalau ada menu terbaru dari Kenny Rogers ni aku bagitau kat korang tau..



8 comments :

Farah Waheda Wahid said...

penampakkan kelibat DeqNoor di situ...he he he...

Mummy ZaraZarif said...

uisshh sedapnye...

hazman aka species1980 said...

Gambar cantik yang membuka selera...ni yang buat aku nak terjah kat Kenny Rogers Kajang nie

adianiez AIDA said...

aida serik gi KR! 2-3 kali gi tgk servis da merudum! saiz ayam kecik giler. ada sekali tu aida dpt 1/8, bukan 1/4... sgt marah. budak KR tu kata salah potong tapi tak dpt ganti baru. then saiz side dishes dia pun da sikit. macaroni cheese nyer out!!! semua x mcm dulu lagi... sedih!!! may be kat melaka je kot. kat KL sedap and still the same kot amaun makanan nyer...

maszull said...

assalamualaikum CLP...memang nampak sedapnya...:)

Siti Hajar said...

Salam perkenalan :)

Sedapnyer kenny rogers tu! Rasa nak makan je...

Asyikin said...

wah sedapnyer ... saya peminat tegar ayam .. hihi .. ayam is the best .. hihi

Kenny Rogers ROASTERS said...

Terima kasih atas review yang diberikan. next time jumpa lagi =)