Saturday, January 5, 2013

Sepetang Dengan Anuar Zain

Hi Korang,

Mesti korang jaki-jaki sket dengan aku bila tengok gambar ni


ehehheehehhe

jangan marah ye

Itulah dia bang Nuar kita, alah pujaan hati korang tuh. Masa cuti-cuti Malaysia hari tu sempat gak ktorg pi outing dengan Anuar Zain ni di Melaka.

Best oooo

Ok ok mesti korang nak tau citer kan, nanti la aku citer ek.

eheheheehehhee...




6 comments :

Mama Adam said...

wahhhh... handsome si mamat itu!!!!

luqman zakaria said...

ini kat klebang coconut shake ke??mmg syok ler lepak sini sambil pekena coconut shake yg ummpphh..

adza irdawati said...

jelezzzzzzzzzzzzzzzzz uwaaaa

hazman aka species1980 said...

beb....ade suruh dia nyanyi LVIE takk.....ehehehehehe

azieazah said...

Hehehe mujur Kak Azie tak minat Anuar Zain. So kurang skit la jelesnya. Apapun Bang Nuar tu memang hensem dan sweet kan?

Ma'am IEDA said...

bang Nuar yg tetap maintain encem... like his smile...