Thursday, January 31, 2013

Hajat Hati Di 2013


Hi Korang,

Hari ni genap sebulan kita dalam tahun 2013 kan. Tak terasa pun.

Ermm

Macam orang lain jugak aku ada pasang angan-angan untuk tahun ni.

Nilah dia


Kelakar kan

Rasanya majoriti semua orang nak cam ni gak, tapi kulit cantik cam NEELOFA tu aku yang nak ek. Mimpi yang tak sudah sangat.


So tahun ni memang berazam la nak jaga kulit dengan BIO-OIL. Biasalah orang-orang saiz badan comel cam aku ni memang banyak garisan-garisan yang menular di seluruh peha dan perut.

Hopefully tercapai impian ye..


3 comments :

Farah Waheda Wahid said...

In Shaa Allah... Aminnnn... Kak Lily...nanti Inbox your contact number ek...

Amanda Suria said...

eh eh...mana tau kan impian nak dapat kulit mcm nealofa tu tercapai..who knows...

hazman aka species1980 said...

tapi kan... kulit muka ko memang dah semakin cantik tau.... tunggu masa je nak sama level neelofa...