Friday, January 4, 2013

L’Oreal Miss Candy Collection, Rasa Cam Nak Makan Lah


Hi Korang,

Its beauty time!

Bagi aku menda-menda yang colourful ni memang akan menambat hati aku. Tak kiralah, makanan ke baju ke, kertas ke, bas ke as long as colourful, memang aku sanggup beli lah untuk buat koleksi.


Bila L’Oreal keluarkan koleksi Miss Candy limited edition ni, ermm lagilah aku suka. Mana taknya eyeshadow dan lipgloss nya sangat cantik dan warna pastelnya memang menarik.

Miss Candy Color Infaillible

Merupakan eyeshadow berwarna pastel but ada glittering tau. Bila aku rasa ianya lembut dan waterproof. Pakai lama mana pun still cam tu gak lah.


Ada 3 warna iaitu Naughty Strawberry, Tender Caramel dan Sassy Marshmallow. Memang sesuai di pakai siang malam pun boleh.

Yang ni harganya RM35.90 each.

Miss Candy Glam Shine Swirl


Ianya ada pengilat bibir (lipgloss) warna pastel gak. Berkilat, ada rasa cam manis sket dan melembap bibir. Bila korang pakai dengan lipstick ermm memancar lah kekilatannya.




Ada 3 warna gak Miss Raspberry, Miss Marshmallow dan Miss Apricot. Semua nama buah kan, so mesti rasa dan baunya ala-ala fruity gituh. Bestlah!


Lipgloss ni secara esklusifnya di jual bersama L’Oreal Paris Lucent Magique Skin Illuminating BB Cream secara twin pack dengan harga RM53.90 per pack.

masa dapat ni ade mashmallow lagi, so boleh makan

Kalau korang memang kaki beauty yang suka buat koleksi menda-menda colourful ni, memanglah patut dapatkan koleksi Miss Candy. 


Aku ni tengah duk sibuk mencari set warna-warni ni bukan nak pakai sangat pun but nak simpan buat koleksi je

Cantik kan

4 comments :

ida =) said...

hihihih...

samala kita. beli pastu simpan. hahaha

dulu2 mmg suka melaram, skrg ni, niat nk melaram tu ada... tapi selalunya malas. huk huk

azieazah said...

Wahhh gliter gliter tu yang best!

boni kacak said...

makan betul2 ke tu??hahaha

intanfirdaus247 said...

gmabar2 yg menarik...hehe..sy pon suka warna warni..ceria ja nampak