Wednesday, November 21, 2012

WW – Dah Macam Israel Plak


Hi Korang,

Wordless Wednesday for this week


Bagi makan kucing pun tak boleh ke? Memang zalim betul.

Disebabkan cleaner kat umah ni malas nak kemas, diorg pi mengadu kat JMB pasal resident yang bagi makan kucing ni bersepah.

Jahat betul..


9 comments :

boni kacak said...

report pulak tentang cleaner tu...

Ratu Hatiku said...

Alahaia..ksiannya...kucing pun nak hdup jugak...

Eliss Mie said...

kejamnya..binatang ksesayangan nabi tu..

the malay male said...

Ish Ish ish

hazman fadzil said...

tak patut betul la.... cleaner punya pasal kucing jadi mangsa

hazman aka species1980 said...

tak patut betul laa... cleaner punya pasal kucing jadi mangsa

Ma'am IEDA said...

ish ish ishhhh... x baik tau buat kucing cam tu. dia pun nak makan gak. huhuuu

Amanda Suria said...

baru cleaner dah busuk hati mcm tu kan...

Cik Nurul Siezuka said...

Eeeiii ya Allah.. org mcm ni pun ade.. X kesian betul kat kucing2 tu..