Saturday, November 3, 2012

Pasang Jamban Elektrik

Hi Korang,

Ni betul ni aku memang pasang jamban elektrik. Tak tipu lah, korang tengok gambo ni



Hah betul kan. Ni technician COWAY tengah duk explain kat ktorg cara nak guna digital bidet ni.

Murah rezeki lagi, nanti aku citer best ke tak guna bidet COWAY ni.

Ok ok now nak pi test... ehehheehehe









7 comments :

Fendy said...

ada gak ae...first time dgr...

JMR said...

nak gi tumpang membuang kt umah cik lily la..hehehe

hazman aka species1980 said...

sesuatu yang menarik untuk dicuba nie...ekekekeke

Hazmin Hamudin said...

Baik2.... Nanti kena eletrik masa nak buang air tu....

Nigina said...

Dorang bg test gak...tp umah aku umaj kuarters huhuhu best. ..cepat update

Dunia Wilma said...

Wah...Uniknya ^_^

Adam said...

Coway ada produk hebat2 eh? Best jugak kalau dapat beli produk ni. Terbaik.. Nak cari kat kedai la satu..