Friday, November 23, 2012

P1 MX230 Sudah Berada Di Tangan

Hi Korang,

Dapat jugak collect wireless device MX230 dari P1 Paddock 2 hari lepas.


Memula kenalah charge dulu, then baru leh pakai.

MX 230  ni memang sesuai untuk outing kat luar. Maknanya kalau lepak kat kedai makan yang tak de WiFi, boleh guna MX 230 ni kan.

Ok nanti bila dah test kat luar aku citer lagi dengan korang ek.




4 comments :

Sharinginfoz said...

harap ianya ok sebab sebelum ni guna wiggy memang mengalami maalah

Hazmin Hamudin said...

Wah... Macam-macam gadget dapat cuba ye.. bestnya la..

Myvitrd said...

cepat sikit buat review nak tiru ni.. hehehe

Sharidawati Shahrudin said...

bestnya... oh oh sha sangat jeles ye sbb tak dapat.. ihiks