Thursday, March 24, 2011

Discover Your Miracle with Lancôme Maqui Miracle

Hi Wanita Sekalian,

Dengar ini cerita mengenai cantik.

Wanita tidak boleh di pisahkan dengan cantik. Semua wanita ingin menjadi cantik tak kiralah dari anak-anak kecil hingga ke wanita yang telah lanjut usia.Bagi aku semua wanita cantik tapi mereka ini tidak tahu bahawa mereka ini mempunyai aura kecantikan yang tersendiri. Walaupun kulit muka kurang elok, di mamah matahari, penggunaan krim muka yang kurang berkesan tetapi kita masih boleh memperbaikinya lagi.

Jom mari sini aku nak tunjukkan kepada wanita sekalian, ini dia memperkenalkan

'Lancome Maqui Miracle Compact'


Gambarajah di atas menunjukan kaedah saintifik bagaimana Lancome Maqui Miracle ini bertindak. Mesti korang tak berapa nak faham kan. Meh tengok keberkesanannya plak. Ia bukan bedak compact biasa tetapi lebih dari biasa kerana ianya mempunyai Aura yang maha hebat iaitu

Miracle Aura
- recreate your inner light radiance
- Natural, shine-free and brightening translucent finish

Miracle Touch
- Ultra-fine powders adhere to skin for a poreless-smooth finish
- Light, airy sensation all day long
- Exclusive luxurious duo sponge helps to create the ideal coverage
Miracle Protection
- The highest UV protection with SPF 35/PA+++ ever in a compact
- Mineral-rich formula suitable for sensitive skin
- 12 hours long-wearing

Apa macam, hebat kan. Baca pasal kebaikannya dah kagum ini pulak bila dapat menggunakannya. Betul tak?

So macam ini penggunaannya. Senang sahaja


Mestilah kena ada bedak compact Maqui Miracle ni. Tapi kalau ada Genifique ni lagi bagus sebab ia untuk anti ageing ala tak nak biar kulit berkedut.


Sapukan Genifique ni dulu secara rata. Usap-usapkan di semua bahagian muka sambil mengurut mengikut pusingan jam. Jadi darah dalam kulit muka tu lancarlah berjalan kan. So tambah lagi aura muka tu nanti. Kemudian baru lah di sapukan bedak Maqui Miracle ni. Kena dua kali sapu tau. Sebab.. hah baca lagi bawah ni.


Maqui Miracle ini mempunyai 2 jenis permukaan span yang berbeza. Satu kasar sedikit then satu lagi lembut. Korang boleh nampak perbezaan span ni dekat gambo kat atas tuh.


Untuk melihat keberkesanannya, aku telah pun membuat eksperimen di kulit muka aku sendiri. Korang tengok lah..


Aku menggunakan dalam masa 12 jam waktu bekerja dan itulah hasilnya. Walaupun nampak macam biasa kerana aku kurang menggunakan make-up tetapi aku dapat rasakan kehebatan Maqui Miracle ini. Kulit aku kurang rasa berminyak hingga ke petang walaupun saban waktu aku begitu aktif berjemur di matahari terik.

Bukan aku sahaja sudah mencuba malah 63 wanita lain (Lancome info) juga sudah mencuba dan mereka juga merasakan keberkesanannya.


Harga bedak compact RM130 dan casingnya RM55

 
Jadi apa lagi, kepada yang ingin menjadi cantik. Cubalah Lancome Maqui Miracle Compact ini. Ala bukan mahal pun kan. Sedangkan handbag, kasut, baju kita boleh beli mahal-mahal inikan pulak kecantikan diri. Betul tak? 
 
 

Terima kasih kepada Lancome yang sudi memberi aku rahsia kecantikan wanita hari ini.



Lancome Maqui Miracle : The Secret of Aura Bright

7 comments :

Kancilbiru said...

uii berseri-seri...:)

Lin Elier said...

nice job!
ni yg tensen ni, ku nyer tok siap2 lagi... no idea

sW33tdARLiNG said...

perghhh tiba2 jadi model plakkk... :)

KiD said...

waaahhhh.. lancome tu... macam model laa pasni.. hehehe

Hazey said...

All the best dear!

Rabiatul Adawiyah said...

Wiwit.. putih kak lily. kulit mulus tu..

Jessying said...

All the best to you!