Tuesday, June 23, 2015

Tip Rawat Rambut Gugur Dengan FERYAL MIRACLE REJUV

Hi Korang,


Masalah rambut gugur?

Ermm memang dah famous dikalangan kita-kita yang dah meningkat usia ni.


Maklumlah dengan factor persekitaran sekarang ni, agak mudah kita mendapat masalah berkaitan rambut seperti, rambut gugur, rambut kusam, kulit kepala gatal, kutu, rambut berbau dan memacam lagi lah. 

Lepas tu takkan nak biarkan je? Ishkk takut-takut terus jadi botak pulak kepala ni kan. 

Ni aku nak citer mengenai rawatan rambut gugur ini, iaitu FERYAL MIRACLE REJUV.


Feryal Miracle Rejuv ini berfungsi membuang sel kulit mati atau kelemumur dan kudis serta membersihkan dan melindungi rambut dan kulit kepala anda. Ia juga akan mengawal peratusan keguguran rambut untuk mengelak masalah kebotakan.

Feryal Miracle Rejuv meningkatkan pertumbuhan & menumbuhkan rambut baru serta mencegah kelemumur dan keradangan folikel rambut dan juga berfungsi untuk menghilangkan stress. 

Bagaimana Feryal Miracle Rejuv Mampu Membuatkan Rambut & Kulit Kepala Anda Jadi Sihat?

Feryal Miracle Rejuv adalah hasil kombinasi dari bahan seperti Beet Root Extract, Jojoba Oil & Argan Oil.

ΑRGΑΝ ΟΙL Μеmbаntu mеnguаtkаn аkаr rаmbut, mеmbеrі khаѕіаt dаn mеmulіhkаn kulіt kераlа уаng rоѕаk, dаn mеnуіhаtkаn rаmbut.

ЈΟЈΟΒΑ ΟΙL Μеmbаntu mеrаngѕаng реrtumbuhаn rаmbut bаru, mеnуubur dаn mеnghіtаmkаn rаmbut dаn mеlеmbаbkаn dеngаn mеnуіhаtkаn rаmbut dаrі аkаr hіnggа kе huјung.

Dikuatkan dengan ASSENTIAL OIL Membantu melancarkan peredaran darah di kulit kepala dan menghilangkan Stress.


Siapa Yang Perlu Feryal Miracle Rejuv Ini?

Lelaki & Wanita tidak kira tua atau muda yang mempunyai masalah seperti berikut :-

➔ Masalah Rambut GUGUR.
➔ Gatal Kulit Kepala.
➔ JERAWAT di Kulit Kepala.
➔ Masalah Kelemumur BERSEPAH-SEPAH.
➔ Kepala Banyak Kutu.
➔ Kulit Kepala Banyak Daki.
➔ Kulit kepala BERMINYAK.
➔ Belahan rambut semakin luas.
➔ Rambut Kusut dan Bercabang.

Cara nak Guna?

Hanya Semudah Spray 2 Kali Sehari, Masalah Rambut Gugur, Gatal, Kelemumur & Semua Masalah Rambut/ Kulit Kepala Boleh HILANG Sepantas 7 Hari.

Bila Kesan Awal Boleh Dirasai?

Tindakbalas setiap individu adalah berbeza-beza. Tetapi yang pasti anda akan rasa kesannya serta-merta selepas spray pada rambut atau kulit kepala.

Adakah Feryal Miracle Rejuv Ini Selamat & Halal?

Ya! Feryal Miracle Rejuv ini telah diuji dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan Kandungan bahan ini 100% dari bahan semulajadi. Bahan utama adalah Argan Oil & Jojoba Oil. Anda boleh guna Feryal Miracle Rejuv ini tanpa ragu-ragu!

Ni aku sertakan beberapa testimoni untuk rujukan korang gak ek







FERYAL MIRACLE REJUV 
HARGA: 130 /botol 
KUANTITI : 100ML 

Sila lakukan arahan di bawah untuk dapatkan Harga Diskaun + FREE POSTAGE (Jimat RM60.00)

Kalau Nak Order, ermm senang je

Cuma Ambil H/P dan SMS/WhatsApp : Taip "F70" hantar ke 019-4337374 

Untuk info lanjut boleh ke www.penawarrambutgugur.com/f02

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



Tidak boleh berbuat apa-apa tentang rambut menipis anda? Anda boleh! Dengan TOPPIK, dapatkan rambut yang penuh bergaya dalam hanya 30 saat!




Keguguran rambut ialah isu yang serius bagi kebanyakan orang. Terdapat pelbagai cara untuk mengembalikan keadaan rambut anda, tetapi kesabaran diperlukan kerana rawatan rambut biasanya boleh mengambil masa berbulan-bulan. Walau bagaimanapun, anda kini boleh mendapatkan rambut lebat dalam masa kurang daripada satu minit!




TOPPIK Hair Building Fibers
Serat-serat ini diperbuat daripada keratin semula jadi untuk menutupkan rambut menipis dengan serta-merta. Ianya berkesan untuk garis rambut yang surut, tompok-tompok yang nipis, dan juga dapat mewarnakan akar rambut. TOPPIK Hair Building Fibers membantu menutupi kulit kepala yang menonjol di bawah rambut yang nipis dengan menjadikan rambut kelihatan lebih lebat dengan serta-merta. Hal ini sememangnya boleh meningkatkan keyakinan diri anda! Dengan TOPPIK, anda tidak perlu malu dengan masalah rambut menipis anda.






Teknologi di belakang TOPPIK Hair Building Fibers
Serat-serat TOPPIK boleh membantu anda menebalkan helaian rambut, memberikan anda penampilan rambut lebat dalam masa 30 saat sahaja. Berikutan teknologi Nano yang diteliti, setiap serat dikenakan tenaga elektrostatik, yang membantu dalam memberikan pegangan kuat terhadap setiap helai rambut.



Kenapa pilih TOPPIK?
TOPPIK Hair Building Fibers tahan angin, air hujan dan peluh. Bukan itu sahaja, serat-serat berikut boleh bertahan sepanjang hari. Anda hanya perlukan syampu untuk mengeluarkannya. Faktor-faktor ini menjadikan penggunaan TOPPIK Hair Building Fibers mudah dan selesa untuk aktiviti luar seperti jamuan atau aktiviti seharian. Selain itu, sesiapa sahaja boleh menggunakan TOPPIK Hair Building Fibers kerana serat-serat ini sesuai untuk semua jenis rambut dan tekstur tanpa mengira jantina. Tambahan pula, serat-serat berfungsi hypoallergenic dan tidak menyebabkan kegatalan atau kekeringan kulit kepala anda, kerana ia diperbuat daripada bahan organik. Banyak testimoni oleh pelanggan telah membuktikan keberkesanan TOPPIK Hair Building Fibers di www.toppikmalaysia.com/before-after/.



TOPPIK adalah pilihan tercemerlang dalam mengharungi cabaran alopecia. Penghilangan kesengsaraan rambut anda hanya memerlukan satu klik sahaja di https://toppikmalaysia.com/shop/. Sila lihat halaman FAQ TOPPIK Malaysia di https://toppikmalaysia.com/faq/ untuk penjelasan lanjut sekiranya anda terdapat apa-apa pertanyaan. Ikuti kami untuk maklumat menarik dan berita terkini!


Laman web rasmi: toppikmalaysia.com

Facebook/Instagram/Youtube: toppikmalaysia




5 comments :

Uncle Zuan said...

rmaai kawan den ada masalah keguguran rambut

Anonymous said...

Saya dah guna hampir 2 botol tapi masalah uban dan rambut gugur masih tak hilang. Kenapa?

Unknown said...

Setiap hari kena spray 2 kali ke?

Unknown said...

Tak menjadi ke, baru nk beli

Unknown said...

how to buy this FERYAL product?