Sunday, June 14, 2015

Gelang Cantik Dari SOUFEEL Jewellery

Hi Korang,

Aku selalu perasan iklan bracelet yang warna-warni di facebook kan.

Rasa macam terdetik hati untuk klik dan tengok apa yang ada dalam iklan SOUFEEL Jewellery ni. Terus klik ke http://www.soufeel.com.my/ hah terbuntang mata. 


Rupanya Soufeel Jewellery ni merupakan barangan perhiasan diri 925 sterling silver seperti gelang, cincin, anting-anting dan pelbagai lagi. Kesemua barangan ini di import khas dari luar negara dan di daftarkan di London.

Jomlah kite tengok beberapa koleksi barangan perhiasan diri yang cantik ni kan.

Bracelet

Charms

Earings

Necklace

Rings

Bukan tu jugak, ada juga barangan yang boleh dijadikan hadiah or dalam bentuk gift set.

Dalam website ni jugak, kita boleh pilih sendiri atau pun orang call panggil mix & match segala bracelet dan charms yang ada. Kalau malas dan tak reti nak pilih, korang boleh je beli yang dah siap dalam satu set ni kan


Not bad jugak harga yang ditawarkan. Aku rasa agak berpatutanlah daripada korang pi beli bracelet yang ada kat pasaran luar tuh. 

Semua transaction secara online even payment pun, dah lagi satu FREE delivery bagi pesanan berharga RM342 tau. Tambahan lagi ada 365 days return and change.

Ok untuk lanjut korang boleh check it out di 

Telefon kami di 1-800-816-559




Ermm rasa teringin pulak nak beli bracelet dan charms kann bila tengok semua ni tadi. Yang mana satu ek? Hehehhehe so tunggu tau



No comments :