Sunday, June 28, 2015

Festival Buffet & BBQ Di Lemon Garden Café, SHANGRI-LA Hotel, Kuala Lumpur

Hi Korang,


Lama pulak tak citer pasal makan-makan di hotel kan.

Ini ada promo makan sedap di Lemon Garden Café, SHANGRI-LA Hotel KL ni. 


Alunan muzik esotik band gamelan bakal menyambut kedatangan korang ke Buffet Perayaan yang menawarkan himpunan pelbagai hidangan makanan tradisional Melayu sebagai tambahan kepada Cina, India, Jepun, Itali dan hidangan barat yang lain.


Sebahagian daripada buffet perayaan tersebut, terdapat juga hidangan yang bertema barbeque (BBQ) di café ni. Pilih je pelbagai jenis makanan yang di gril daripada tiram berair panggang atas api atau Ayam Percik mengeluarkan aroma yang haru, kerana ianya di panggang atas api.

Kambing golek menjadi hidangan highlight bagi buffet ni. Ianya dihidangkan sekali bersama nasi beriani berempah, kentang panggang, sayuran segar dan sos rosemary yang dicicah dengan daging kambing tersebut.

Ada lagi menu special ek seperti Ikan Pari BakarAsam Pedas dan juga hidangan lemang macam Lemang Pulut, Lemang Pulut Hitam dan Ketupat Palas dengan daging lembu, ayam atau serunding ikan. Ada juga Kari Kepala Ikan dan Beef Rib bersama Mild Curry Sauce di masak secara slow cooked, Daging Batang Pinang Masak Hitam, Udang Harimau Masak Rendang Pedas, Sambal Sotong and Bubur Lambok.

Harga ‘Festive Buffet’ di Lemon Garden Café, SHANGRI-LA Hotel ni adalah

RM155nett untuk dewasa dari Ahad - Jumaat 

RM77.50nett untuk kanak-kanak 

Dan pada hari sabtu ‘Seafood Night’, harganya adalah

RM188nett untuk dewasa 

RM94nett untuk kanak-kanak 

Untuk tempahan dan info lanjut boleh hubungi (03) 2074 3900 atau email restaurantreservations.slkl@shangri-la.com atau pun layari www.shangri-la-specials.com.

Jom kita ke:-


Lemon Garden Cafe
SHANGRI-LA Hotel,
11 Jalan Sultan Ismail, 
Kuala Lumpur, 50250, Malaysia
Tel (60 3) 2032 2388
Fax (60 3) 2070 1514

Tak pun, klik je LINK TEMPAHAN MEJA ni untuk booking table ek hehehehe

1 comment :

Unknown said...

amboihh....siap ada live cooking ayam golek lagi tu.... next week ada event kat sini... so boleh la tahu camne gaya bufet kat sini