Saturday, June 20, 2015

Shopping Raya Di Pusat Pakaian HARI-HARI

Hi Korang,


Yeah baru 3 hari puasa dah sibuk citer pasal raya kan.


baju raya saya tahun ni


Eh, persiapan tu penting tau lebih-lebih lagi kalau anak-anak ramai. Aku ni walaupun belum ada anak lagi but banyak jugak persediaan nak kena buat, untuk suami tercinta, untuk family sebelah mak, untuk family sebelah Mr Big dan memacam lagi lah.


La baju raya tak tukar ke ? ermm mana boleh cam tuh. Setahun hanya sekali je raya so kenalah berganti jugak kan. Aku memang senantiasa plan untuk settlekan hal baju-baju raya ni awal sebab malas nak bersesak-sesak dengan orang ramai cari baju raya last minute. Dah rasa dulu tahun lepas wie, sudahnya tak beli pun walaupun sepasang baju.


Hari tuh, aku berpeluang untuk ke Pusat Pakaian Hari-Hari di Lake Fields Sungai Besi ni. Alah bebudak bloggers ni ajak kan, so pi jelah lagipun hari minggu tuh tak de buat apa pun kan. Tak sangka pulak Pusat Pakaian Hari-Hari ni menyediakan baju-baju yang cantik lagi murah pulak tuh.

Betullah, tak caya meh la kite tinjau apa yang ada di dalam Pusat Pakaian Hari-Hari ni kan.













Kalau nak tahu Pusat Pakaian Hari-Hari ni menawarkan pelbagai jenis baju raya rekaan terkini tau, kira up to date la tuh. Lagi pulak, bukan setakat baju orang pompuan je malah ada bermacam-macam jenis pakaian di sediakan tak kira apa jua peringkat usia, daripada sekecil-kecil anak hingga ke golongan dewasa. Kira macam one stop centre lah untuk hari raya ni.

cuba dulu yang ni 

ruby sekeluarga

dengan muke serabai, sempat cuba jubah lagi dengan Madi

cuba yang kelabu pulak

sedondon purple kan hehehehe

Tengoklah ktorang memperagakan baju-baju raya yang ada di Pusat Pakaian Hari-Hari ni. Walaupun kat fitting room sajor tapi tetap nak feeling-feeling macam model baju raya gak tau.


beli lebih RM200, dapat beg ungu cantik

In terms for harga, bagi aku memang amat berpatutan untuk mereka yang berpendapatan sederhana macam kita rakyat marhaien ni hehehehhe. Yelah, kalau beli kat butik may be sepasang baju kurung perempuan berharga dalam RM199.00 ke atas kan tapi di Pusat Pakaian Hari-Hari ni cuma RM79.90 hah nampak tak perbezaannya.


Yang best tuh, ada 76 outlet Pusat Pakaian Hari-Hari di seluruh Malaysia ni. Banyak sungguh tuh, so tak yah la risau nak kena ke KL pulak kan. Mesti ada kat tempat korang punye lah outlet mereka ni.


Ok ok ada berita baik ni tau,


Dengan pembelian RM80 dan ke atas, korang akan dapat sampul raya bermuala 3 Julai 2015 dan pembelian RM120 dan ke atas akan dapat beg ungu Hari-Hari eksklusif seperti yang aku punye..

2 comments :

hazman fadzil said...

owwhh.....Nice laa - kat sini pun ada koleksi Jubah rupanya , boleh la pilih-pilih sementara minggu awal lagi ni kan....

illy ariffin said...

kak lily, beli tak jubah tu? cantik la memang sesuai kak lily pakai :)