Monday, February 24, 2014

Main-main Dengan IKAN

Hi Korang,

Quick entry ni ek

last saturday dapat gak aku pi main-main ikan kat Pavilion dengan bebudak The Butterfly Project ni. Sangat awesome korang...


Ikan-ikan gigit kaki lagi untuk bersihkan kulit..

Ok nanti sambung lagi mau keje..


7 comments :

Farah Waheda Wahid said...

gelilah kak main2 ikan macam ni, akak tak rasa geli ke? hu hu hu...

as nur hidayah awanudin said...

kak lily harga kat pavi sama tak macam midvalley ? tengok dekat pavi mcm besar je.

JunAina said...

Tak geli ke kaki tu.

JunAina said...

Tak geli ke kaki tu.

Kisah Si Dairy said...

wah..best..tapi saya geli..

Cik Puan Rara said...

eeeuuuwww geli x kaki tu.hehehe

Mummydearie said...

Hah, main-main ikan yang ini rupanya.... Bestkan bila ikan-ikan touching-touching kaki kita :)