Thursday, May 30, 2013

Ulangtahun CHARRIOL Ke 30 Tahun Yang Berprestij

Hi Korang,


Kita sambung balik citer trip ke Singapore hari tuh ek


Aku dapat jemputan dari CHARRIOL Singapore untuk majlis ulangtahunnya yang ke 30. Lama tu dah ada dalam pasaran kan. Charriol ni merupakan jenama antarabangsa yang khususnya dalam fine Swiss timepieces, jewellery dan accessories.


Majlis di adakan di Goodwood Park Hotel, Singapore. Cantik hotelnya ala-ala colonial. 


Founder dan tuan punya Mr Philippe Charriol ni berkata mengenai perjalanan Charriol sepanjang 3 abad ‘Everything we do at CHARRIOL is conceived in the same spirit, that of the art of living differently. This means having the courage to listen to your dreams and the audacity to see them through. This passionate mindset is expresses in all CHARRIOL creans, from timepieces to jewellery and is how our customers live too’.


Bagi menandakan 30 tahun yang bersejarah, Charriol menegaskan keaslian dan tenaga yang tiada tandingan dengan pelbagai tambahan yang menarik dalam setiap koleksi iaitu gabungan dua tahun produk dan pembangunan jenama. Di bawakan segar dari BaselWorld International Show yang di pamerkan di Switzerland Mac / April 2013, Charriol menambahkan lagi koleksi terbaru bagi Asia iaitu St-Tropez, Celtic, CELTICA dan koleksi CoLvmbvs dan juga memperkenalkan koleksi  AEL moden sebagai produk terbaru mereka.



Charriol terkenal dengan signature design mereka  'twisted cable' yang ikonik, dipatenkan oleh Charriol dan kini diiktiraf dan didambakan di seluruh dunia. Jenama ini juga berbangga dengan warisan keluarga yang memperlihatkan Encik Philippe Charriol bekerjasama dengan ahli-ahli keluarga lain dan itu membezakan Charriol dan jenama global yang lain.


May 16, 2013 | Model cantik by CikLilyPutih on Keek.com

Ada catwalk untuk tunjuk jam yang cantik-cantik ni. Korang layan je Keek aku tu ek.

kalau aku cakap harga jam kat tangan aku ni, boleh terkujat dibuatnya

Masa majlis ni, ktorg di pertontonkan dengan koleksi jam tangan terbaru keluaran Charriol. Bukan main cantik lagi, kalau tak fikirkan harga terus angkat satu tau.


Hari ini, Charriol dipasarkan melalui rangkaian global 185 butik dan kedai-kedai jualan 3,800. Di Malaysia, butik perdana Charriol terletak di Adorn Floor Starhill Gallery Kuala Lumpur di Jalan Bukit Bintang.

Untuk tengok koleksi yang lelain rekaan Charriol, sila layari http://www.charriol.com  

dapat parfume dan pendrive ni as goodies

Terima kasih Charriol atas jemputan ni, dapat jugak aku berkenalan dengan media oversea yang lain sambil menikmati koleksi jam yang cantik-cantik ni





3 comments :

Suria Amanda said...

Dias x bg percuma satu ke cik lily?

Farah Waheda Wahid said...

akak yang rambut curly tu sebelah akak nampak cam anak patung...he he he....

hazman aka species1980 said...

tu diaa...gempak gak diorang punya launching nie.... nampak eksklusif tue