Wednesday, March 7, 2012

Milo®Cans Next Games 3-Sided Futsal Media Launch


Hi Korang,

Milo, minuman favourite seluruh rakyat Malaysia especially aku kan telah memperkenalkan kempen terbaru mereka iaitu sambil minum Milo®Cans sambil main futsal. Ini bukan futsal yang biasa but ianya merupakan format baru, lebih menarik, lebih bergaya, mencabar dan unik. Futsal ini dikenali sebagai futsal 3 penjuru iaitu "3-sided futsal".




Aku sempat ke media launching event ni semalam di Taylor’s Lakeside University, Subang Jaya yang telah dirasmikan oleh YB Dato‘ Saifuddin Abdullah Timbalan Menteri Pendidikan Tinggi Malaysia. Ada lagi VIP yang hadir Naib Canselor dan Presiden Taylor’s University, Professor Dato‘ Dr Hassan Said, Presiden Majlis Sukan IPTS Malaysia – MASISWA Prof. Ir Dr Kamal Nasharuddin dan Ketua Unit, Liquid Drinks Business, Nestle Products Sdn Bhd, Encik Teo Heng Keat.


Apa yang uniknya dengan futsal ini ialah, bila 3 pasukan berada serentak dalam gelanggan bulat dengan 3 tiang gol pada setiap permainan. Caranya, setiap pasukan akan mempamerkan skil, kreativiti dann kefahaman serta kerja berpasukan yang jitu untuk mucul juara. Ini adalah cabaran yang buat julung kalinya di adakan di Malaysia.



For first timer, kejohanan futsal ini dikhaskan untuk pelajar lelaki berusia antara 18-23 tahun. Penyertaan dihadkan kepada 81 pasukan dari universiti dan kolej je dulu, nanti adalah untuk orang2 veteran plak. Sabo ek.  Ok rileks nanti Milo® Cans akan buat roadshow di 10 universiti dan kolej di Lembah Klang ini bermula pertengahan Mac hingga minggu ke 3 April 2012 untuk mempromosikan ‘3-sided futsal’ ni. Hah bolehlah korang tau details lagi kan sambil minum air Milo bebanyak

.
Yang penting, basic sesyaratnya kat bawah ni.

Yuran Penyertaan
RM50 satu team (5 orang – 3 players + 2 reserve)

Hadiah
Champion – RM10,000 Cash + Trophy + Medals
1st Runner Up – RM7,000 Cash + Trophy + Medals
2nd Runner Up – RM5,000 Cash + Trophy + Medals

Apa macam? Menarik kan. Sangat murah kan dan hadiah pun best-best gak. So sesiapa bebudak kolej yang kaki futsal tuh, boleh lah join ‘3-Sided Futsal’ ni. Selain dari boleh menang hadiah, dapat juga korang mengamalkan gaya hidup sihat kan dan juga boleh buat networking to each other. Mana tau leh dapat awek ke kan.

Ok, kalau ada yang berminat boleh komen dan tanya kat aku cam ne nak join ni. Nanti aku citer cara permainannya. Semalam aku tengok kat TVC nampak cam susah but bila diorg dah main buat demo alah kacang je.


Thanks to Milo dan Nuffnang for this invitation. Selain dari dapat lunch kat Taylors Hotel dengan VIP, dapat jugak minum milo banyak dan t-shirt lagi.


Minum MILO anda jadi sihat dan kuat! (macam aku kahkahakhkaha)

CLP notes : Kenapa zaman aku sekolah dulu tak de futsal ek? Kalau ado mesti aku champion punya. Hkahkahakha

12 comments :

awekretro.com said...

wah best nyer...
best nyer life cik lily..gi sane sini...

lagi2..dapat milo free...makin aktif laa cik lily...hihihi

Zarul Umbrella said...

wah sesuatu yg baru ni,,3 gol dalam satu gelanggang..wah mesti seronok CLP dapat join event Nuffnang..saya ni bila entah

Isaac Tan said...

jom nyanyi sama sama.. minum milo anda jadi.. SIHAT DAN KUAT! Yea :P

Eliss said...

tak pernah tengok orang main futsal.hahaha

Unknown said...

hm tak dpat nak joinlah sebab meeting haha

hazman aka species1980 said...

hurmmm... tak kesempatan nak join la event nie...haissh...rugi2x...

Cik Lily Putih said...

@awek retro
alah biasa je. dah org jemput kite pi lah kan

Cik Lily Putih said...

@zarul
awk tu busy sokmo cam no nak join kan

Cik Lily Putih said...

@issac
yes. u sing first hkahakhakha

Cik Lily Putih said...

@elismie
ko biar btul.. tak kan lah kan

Cik Lily Putih said...

@Bean
itulah tak per.. ada lagi nanti

Cik Lily Putih said...

@hazman
alah ko kan busy je